نماینده مردم رشت در مجلس:

گیلان مشکلات بسیاری در حوزه آموزش دارد

احمدی سنگری با بیان اینکه گیلان مشکلات زیادی در حوزه آموزش داردکه باید در صدد رفع آن اقدام کرد گفت: سفر کمیسیون آموزش مجلس به استان فرصتی برای رسیدگی به این مشکلات است.

به گزارش ۸دی، محمدرضا احمدی سنگری امروز(پنج‌شنبه، ۲۹ مهر) در دیدار اعضای کمسیون آموزش و تحقیات مجلس با آیت الله «فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه امنیت و آسایش خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم گفت: مشکلات زیادی در حوزه آموزش داریم که باید در صدد رفع آن اقدام کنیم و حضور اعضای کمیسیون آموزش مجلس فرصتی برای رسیدگی به این مشکلات است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس به فصل بودجه ریزی اشاره کرد و کمک به حوزه و دانشگاه و استفاده از نظرات اعضای کمیسیون آموزش در این زمینه را لازم دانست و افزود: امیدواریم این سفر برای گیلان به ویژه حوزه آموزش استان پر خیر و برکت باشد.

احمدی سنگری پسماند، آلودگی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب و  تالاب انزلی را از جمله چالش‌های استان گیلان اعلام کرد و بیان کرد: امیدواریم با حضور اعضای کمیسیون آموزش در گیلان و با مشکل و با حمایت مجلس بتوانیم قدم های خوبی در این حوزه برداریم.

گفتنی است، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از امروز (پنج‌شنبه،۲۹ مهر) به مدت سه روز جهت بازدید از پروژه‌ها و حضور در نشست‌های مرتبط  در گیلان حضور دارند. بازدید از دهکده ورزشی آموزش عالی کشور، نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان دانشگاه‌های استان در رشت، افتتاح ساختمان دانشکده مهندسی مکانیک در دانشگاه گیلان با زیربنای پنج هزار و ۷۲۷ متر مربع، بازدید از پروژه دانشکده علوم پایه و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گیلان، جلسه با شورای مدیریت آموزش عالی استان، بازدید از شرکت دانش بنیان زرسا و موسسه تحقیقاتی بین‌المللی تاس ماهیان(ماهیان خاویاری)، جلسه با مدیران آموزش و پرورش استان گیلان، بازدید از تالاب انزلی، بازدید از شرکت‌ دانش بنیان ماشین سازی امیدی در لاهیجان، کارخانه نوآوری گیلان از برنامه‌های سفر کاری کیمسیون آموزش مجلس، تحقیقات و فناوری مجلس در گیلان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه