رئیس جمهور؛

جهت حل مشکلات و محرومیت‌های استان بوشهر در حوزه پتروشیمی اقدام شود

آیت الله سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه برای رفع مشکلات و محرومیت‌های استان بوشهر باید در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی گام‌های موثری برداشته شود، گفت: در این سفر گام‌های ماندگاری برای رفع محرومیت‌های استان برداشته خواهد شد.

جهت حل مشکلات و محرومیت‌های استان بوشهر در حوزه پتروشیمی اقدام شود

به گزارش ۸دی، رئیس جمهور امروز (جمعه ۱۶ مهر) در بدو ورود به استان بوشهر با بیان اینکه پیش از انجام سفر بررسی‌های کارشناسی نسبت به وضعیت استان و مشکلات مردم این منطقه انجام شده است، گفت: در این سفر گام‌های ماندگاری برای رفع مشکلات و محرومیت‌های استان بوشهر برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای استان بوشهر در حوزه های کشاورزی، شیلات، نخیلات و بخش نفت،گاز و پتروشیمی، برضرورت فعال شدن اقتصاد دریا، کشاورزی، شیلات و نخیلات در این استان تاکید کرد و افزود: برای رفع مشکلات و محرومیت‌های استان باید در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی گام‌های موثری برداشته شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: انجام اقدامات زیربنایی در بخش آب، برق، جاده‌های مواصلاتی و به ویژه اتصال استان به ریل سراسری نیز از جمله اقداماتی است که در این سفر نسبت به آن تصمیم‌گیری خواهد شد تا گام‌های ماندگاری برای رفع مشکلات بنیادین مردم استان برداشته شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه