رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرانزلی:

مردم قبل از خرید املاک وقفی از اداره اوقاف استعلام کنند

حجت الاسلام خوبرو از انعقاد تفاهم نامه بین اوقاف و امور خیریه و بنیاد مسکن انزلی جهت همکاری در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم شهرستان بندرانزلی خبر داد و گفت: مردم قبل از خرید املاک وقفی از اداره اوقاف استعلام کنند.

مردم قبل از خرید املاک وقفی از اداره اوقاف استعلام کنند

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام «عباس خوبرو» امروز (یک شنبه ،۱۱ مهر ) در انزلی اظهار داشت: تفاهم‌نامه منعقده فی مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه و کارشناسان دو دستگاه و امین موقوفات بندر انزلی در محل دفتر مدیر بنیاد مسکن شهرستان بندر انزلی تشکیل شد و طرفین در خصوص موضوعات مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون همکاری‌های فی مابین مقرر شد اداره اوقاف پرونده کلیه مساجد و اماکن مذهبی و موقوفات در روستاهای واجد شرایط را تهیه و در اسرع وقت تحویل بنیاد مسکن دهد.

وی افزود: همچنین پرونده‌هایی که در سال‌های گذشته جهت صدور سند مالکیت تحویل بنیاد مسکن شده به صورت ویژه از طریق اداره ثبت پیگیری خواهد شد.

وی یکی دیگر از مواد این تفاهم نامه را اعلام لیست روستاهای دارای طرح هادی که امسال در دستور کار بنیاد است به اوقاف عنوان کرد و گفت: مالکین در صورت نیاز باید از مراجع ذیصلاح قبل از ثبت ملک در ادارات اوقاف به‌عنوان موقوفه، استعلام کنند.

حجت الاسلام خوبرو تاکید کرد: چنانچه اراضی موقوفه در طرح هادی روستاها قرار گیرد قبل از انجام هر گونه تصمیم می‌بایست با اداره اوقاف هماهنگی شود.

 وی خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن برای انجام نقشه و روند اجرایی صدور سند مالکیت موقوفات و بقاع متبرکه و مساجد از نیروهای معتمد و معتبر استفاده کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه