سخنگوی علوم پزشکی گیلان عنوان کرد

بدون ثبت نام به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنید/ خطر انتقال ویروس در بی نظمی

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، از افراد خواست برای برقراری نظم در پایگاه های واکسیناسیون حتما اقدام به نوبت گیری آنلاین در سامانه «salamat.gov.ir» کنند و گفت: نوبت دهی مطابق واکسن های موجود در پایگاه ها است.

بدون ثبت نام به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنید/ خطر انتقال ویروس در بی نظمی

به گزارش ۸دی،فردین مهرابیان  با اشاره به ثبت نام آنلاین نوبت دهی مطابق واکسن موجود در پایگاه‌های واکسیناسیون است، افزود: متأسفانه برخی از شهروندان بدون ثبت نام آنلاین به مراکز واکسیناسیون مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه در راستای تکریم و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان واکسیناسیون این افراد انجام می‌شود، اضافه کرد: قطعاً این روند سبب ایجاد تجمع در مراکز واکسیناسیون می‌شود.

مهرابیان با اشاره به اینکه پیش از این ۲۹۶ پایگاه تزریق واکسن در گیلان فعال بوده است، ادامه داد: با عمومی شدن واکسیناسیون در گیلان این مراکز به ۴۴۷ پایگاه افزایش یافت.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۳۱ پایگاه واکسن در شهر رشت قرار دارد، افزود: شهروندان برای واکسیناسیون باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده و وقت بگیرند و پیامک مراجعه دریافت کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به آمادگی برای افزایش شیفت کاری مراکز واکسیناسیون در استان استان، گفت: پیش بینی‌های لازم در این زمینه انجام شده و در صورت نیاز اجرایی می‌شود.

وی با تأکید بر وجود ظرفیت‌های بالای در شبکه بهداشت و درمان، افزود: از ظرفیت مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت استفاده می‌شود و بر اساس نیازهای روز از این ظرفیت‌های بهره گیری می‌شود.

مهرابیان با بیان اینکه مسئولان حوزه بهداشت و درمان استان گیلان و همچنین سایر مسئولان به دنبال جذب سهمیه بیشتری از واکسن برای استان هستند، گفت: تسریع روند واکسیناسیون سطح بیشتری از شهروندان گیلانی را در برابر کرونا ایمن می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه