روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

اهانت به خادمان سلامت قابل‌اغماض نیست

در پی حمله و ضرب و شتم یکی از پرسنل اورژانس گیلان، روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: اهانت به خادمان سلامت قابل‌اغماض نیست.

اهانت به خادمان سلامت قابل‌اغماض نیست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» در پی حمله و ضرب و شتم یکی از پرسنل اورژانس گیلان، روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: اهانت به خادمان سلامت قابل‌اغماض نیست.

در متن این بیانیه آمده است:

بر اساس اعلام سخنگوی اورژانس گیلان، چهارشنبه هشتم آذرماه، ساعت ۲۳:۰۳ طی تماسی مبنی بر درخواست کمک از اورژانس ۱۱۵ گیلان در یکی از تالارهای شهر رشت، اورژانس ۱۱۵ به دلیل حضور پایگاه‌های هم‌جوار در مأموریت، از پایگاه توحید رشت جهت کمک‌رسانی به محل تالار اعزام می‌شوند.

بلافاصله پس از رسیدن پرسنل اورژانس در محل، بدون هیچ مکالمه‌ای از سوی فردی، مورد حمله و ضرب و شتم شدید قرار گرفته و متأسفانه این کارشناس اورژانس ۱۱۵ گیلان دچار آسیب‌دیدگی می‌شود.

هرچند چنین رفتار غیرمعقول و معمولی از سوی این فرد رخ‌داده بود، اما همکاران اورژانس ۱۱۵ گیلان به‌واسطه انجام رسالت خود، فرد بیمار را به مرکز آموزشی و درمانی حشمت رشت منتقل می‌کنند.

روابط عموم دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن محکومیت این حادثه تلخ رخ‌داده، تأکید می‌کند پیگیری حقوقی و قضایی به جهت احقاق حق و جلوگیری از حوادث مشابه صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانشگاه علوم پزشکی گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه