۱۰ واحد مسکونی محرومین در هفته دفاع مقدس در ماسال افتتاح می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه ماسال از افتتاح ۱۰ واحد مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

۱۰ واحد مسکونی محرومین در هفته دفاع مقدس در ماسال افتتاح می‌شود

به گزارش ۸دی، کامیار مهدی پور فرمانده سپاه ناحیه ماسال در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تشریح برنامه‌های این هفته اظهار کرد: این قطعه تاریخی که پیش روی خودمان داریم در هیچ‌ مقطعی از تاریخ نداشته ایم. یکی از وظایف اصلی امروز ما این است که درس ایثار و فداکاری نسل دفاع مقدس را منتقل کنیم که اگر نتوانیم این کار را به سرانجام برسانیم قطعا خطاکار خواهیم بود. نکته اساسی این است که بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی همچنان دشمن معارض داریم و امروز، الگوی دفاع مقدس ما را از توطئه چینی دشمنان نجات خواند داد‌.

وی در ادامه افزود: ما تنها انقلابی هستیم که بدون خیانت یاران انقلاب توانستیم یک چله انقلاب را با موفقیت پشت سر بگذرانیم. ما با استعانت از خداوند متعال شاهد نصرت های فراوان الهی در طول ۴۲ ساله انقلاب اسلامی بوده ایم که توانستیم دشمن در مقاطع مختلف شکست دهیم. در دویست سال اخیر، دفاع مقدس اولین جنگی بود که توانستیم بدون از دست دادن یک وجب از خاک کشور از جنگ بیرون بیاییم.

سرهنگ دوم پاسدار کامیار مهدی پور بیان کرد: ما همواره باید از دفاع مقدس یاد کنیم و امروز جبهه متحد دشمنان انقلاب سخت‌ترین روزها را برای مردم به وجود آوردند اما مردم، جانانه مقابل آن ها ایستادند، خواب های پریشانی برای ما دیده بودند و اگر این فشارها بر هر کشوری وارد می‌شد آن کشور از هم می‌پاشید. تفکر ما می توانیم امروز ما را در عرصه واکسیناسیون به یکی از کشورهای پیشرو قرارداده است. اقتدار دفاعی که امروز داریم ناشی از تفکر ٰٰما می توانیمٰ است که از جنگ سرمنشأ گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال ادامه داد: امروز نیروهای نظامی با تکیه بر تجربیات دفاع مقدس تبدیل به یکی از مقتدرترین نیروهای نظامی در دنیا شده است. در این شرایط آرمان های انقلاب اسلامی در اوج خود قرار دارد. در گام دوم انقلاب این اقتدار نظامی باید کشور ما را یک کشور پیشرفته در حوزه های مختلف در منطقه تبدیل کند، بدون کلید اساسی امید که از ثمرات دفاع مقدس است نمی توانیم کاری از پیش ببریم. وقتی تاریخ انقلاب اسلامی را مطالعه می کنیم پر از هراس ها و مشکلاتی است که دشمن تلاش کرد به کمک این هراس ها مردم را از نظام و انقلاب و اسلام برای اداره کشور ناامید کنند، حتی در بحث کرونا جهان را تقسیم و کاری کردند که این تصور پیش آمد که کرونا در ایران و دیگر کشورها با یکدیگر متفاوت است. مستکبران و آمریکا شعار انزوای ایران را دادند اما امروز ما عضو شانگهای شدیم. این جز با استعانت از خداوند متعال به دست نمی آمد.

وی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۰ برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درمانی برگزار می‌شود، گفت: ۱۲۴ برنامه برای هفته دفاع مقدس طرح ریزی شده است که از ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه به اجرا در خواهد آمد. مسابقات فرهنگی و ورزشی، نمایشگاه های متعدد، ویزیت رایگان، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان بخشی از برنامه های این هفته خواهد بود.

مهدی پور گفت: مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران شهرستان با سخنرانی زنده رئیس جمهور در فرمانداری شهرستان، رژه خودرویی یگان های نظامی و انتظامی، جشنواره ورزش بومی و‌ محلی، جشنواره انار، مراسم گلباران مزارهای شهدای ماسال و شاندرمن، تحلیل از مدافعان سلامت، تجلیل از سربازان ممتاز، برپایی میز خدمت در مسجد جامع، دیدار با امام جمعه و گزارش فرمانده سپاه، مراسم زنگ ایثار در مدرسه شهدای ماسال و … از دیگر برنامه‌های این شهرستان می باشد.

این فرمانده سپاه بازدید از محله های آسیب پذیر، دیدار با رزمندگان، محفل انس با قرآن و یادواره شهدا، گشت های امنیتی رضویون، نشست های بصیرتی مجازی و مراسم خاطره گویی و تجلیل از رزمندگان در ساختمان کمیته امداد و مسابقه کیک بوکسینگ، افتتاح دفتر بسیج جامعه پزشکی در بیمارستان رسالت، افتتاح ۱۰ واحد مسکن محرومین، توزیع بسته های معیشتی بین خانواده نیازمندان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان ماسال عنوان و به اهمیت کار خبرنگاران اشاره کرد و گفت: امروز یکی از نقشه های جدی دشمن در جنگ رسانه ای فعلی مأیوس کردن مردم است و یکی از اصلی ترین ابزار نظام برای شکست دشمن خبرنگاران هستند.

مهدی پور تاکید کرد: شما خبرنگاران هستید که دل مردم را نسبت به نظام گرم می کنید، طبیعی است مشکلاتی وجود دارد که زبان ناصح خبرنگاران میتواند عامل حل این مسائل شود. بزرگترین رسانه‌ های دنیا بزرگترین دروغ ها را تبدیل به واقعیت ها می کنند و این خبرنگاران انقلابی هستند که باید با این دروغ ها مقابله کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه