اهداء هفت کپسول اکسیژن به بیمارستان های کرونایی رشت

هفت دستگاه کپسول اکسیژن چهل لیتری از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت با همکاری شرکت ایرانسل به جهت مشارکت در راستای مسئولیت های اجتماعی به بیمارستان های کرونایی رشت اهدا شد.

اهداء هفت کپسول اکسیژن به بیمارستان های کرونایی رشت

به گزارش ۸دی،هفت دستگاه کپسول اکسیژن چهل لیتری از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت با همکاری شرکت ایرانسل به جهت مشارکت در راستای مسئولیتهای اجتماعی به بیمارستانهای کرونایی رشت اهدا شد.

در این مراسم مجید عزیزی و سید حسین رضویان دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر رشت، علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت ، یزدانی رئیس سازمان فاوا شهرداری رشت، فضل طلب مدیر ارتباطات منطقه ای شرکت ایرانسل در استان گیلان و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند.

* اهداء کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی حیاتی است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم اقدام شرکت ایرانسل با مشارکت شهرداری برای اهدای کپسول اکسیژن به بیمارستانهای کرونایی رشت را قابل تقدیر دانست.

مجید عزیزی اظهار کرد: اهداء کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی حیاتی است و این اقدام جای بسی قدردانی دارد.

*شرکت ایرانسل در پروژه های سرمایه گذاری شهر رشت نیز مشارکت کند

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت نیز در این مراسم با قدردانی از شرکت ایرانسل تصریح کرد: در شورای ششم و مدیریت جدید به دنبال بالا بردن کیفیت زندگی هستیم بنابراین هوشمند شدن شهر رشت در بحث IT مورد توجه است.

سید حسین رضویان گفت: از شرکت ایرانسل انتظار میرود در پروژه های سرمایه گذاری شهر رشت نیز مشارکت کند.

*اهداء کپسول اکسیژن را جزء شاخص ترین اقدام به بیمارستانهای کرونایی رشت

سرپرست شهرداری رشت در این مراسم با قدردانی از اقدام مشارکتی شرکت ایرانسل در اهداء کپسول اکسیژن به بیمارستانهای کرونایی رشت اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی و تلاش پزشکان و کادر درمان با این اقدام، خود را در کنار کادر درمان و حامی آنان میدانیم.

علی بهارمست با بیان اینکه از هر ظرفیت برای کمک به کادر درمان استفاده می کنیم، تصریح کرد: این اقدام آغازی برای ادامه راه است.

وی اهداء کپسول اکسیژن را جزء شاخص ترین اقدام به بیمارستانهای کرونایی رشت دانست و افزود: امیدواریم در سایر حوزه ها و بخشها نیز شاهد کمک به کادر پزشکی و درمان باشیم تا با یاری یکدیگر بتوانیم بر بیماری منحوس کرونا فائق آییم.

بهارمست خاطرنشان کرد: شهرداری رشت برای خدمت به مردم و تسریع در خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی نسبت به تامین نیازهای بیمارستان‌ها در زمینه تجهیزات و سایر ملزومات درمان مشارکت خواهد نمود و ارائه این خدمت همچنان استمرار خواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه