کارآمدی و داشتن برنامه ملاک تعیین استاندار باشد

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تأکید بر منطبق بودن مشی استانداران با رویکردهای دولت سیزدهم، گفت: کارآمدی و داشتن برنامه در کنار دیگر ویژگی‌های یک مدیر انقلابی باید ملاک تعیین استانداران باشد.

کارآمدی و داشتن برنامه ملاک تعیین استاندار باشد

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام‌ محمد صفری ملک میان  با تأکید بر منطبق بودن رویکرد استانداران با مشی دولت مستقر، اظهار کرد: با توجه به رویکرد آیت‌الله رئیسی جهت تشکیل دولت قوی و کارآمد و همچنین وجود مشکلات عدیده در کشور به لحاظ اقتصادی و عمرانی می‌طلبد استاندارانی در استان‌ها انتخاب شوند که هم‌تراز با رویکردها و سیاست‌های دولت باشد.

وی با برشمردن برخی از ویژگی‌های استانداران، افزود: ملاک انتخاب استاندار در درجه نخست پس از داشتن ویژگی‌های شخصیتی بارز باید حس تعلق‌خاطر به انقلاب، ساده زیستی، عدم تمایل به انگیزه‌های دنیوی، کارآمدی و از همه مهتر برنامه محور بودن است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح‌شدن چندین گزینه جهت پذیرفتن سکان‌داری استانداری گیلان، گفت: افرادی که در تلاش هستند تا خود را به‌عنوان استاندار گیلان تعرفه کنند باید حتماً برنامه محور باشند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارآمدی مبتنی بر برنامه در هدایت استان بسیار مؤثر است، تصریح کرد: در کنار داشتن برنامه برای هدایت استان، توان کافی برای نفوذ در حاکمیت و تلاش برای رفع مشکلات استان از لازمه‌های استاندار باشد.

نائب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع نمایندگان گیلان نمی‌تواند از افراد بی‌برنامه جهت سپردن مسؤولیت استانداری حمایت کند، گفت: از همه جریان‌های سیاسی، شخصیت‌ها و افرا ذی‌نفوذ انتظار داریم افرادی را تعرفه کنند که هم مجرب و همه دارای برنامه باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه