رئیس مجمع نمایندگان گیلان تأکید کرد:

ضرورت انسجام و وحدت رویه مسئولان در حل مشکلات زیست‌محیطی گیلان

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به آغاز تکمیل پروژه بخشی از طرح بزرگ فاضلاب شهر رشت بر لزوم تسریع اجرای پروژه‌های ساماندهی انواع فاضلاب در جهت رفع آلودگی‌های زیست‌محیطی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود تأکید کرد و گفت: انسجام و وحدت رویه مسئولان در حل مشکلات زیست‌محیطی استان بسیار مهم است.

ضرورت انسجام و وحدت رویه مسئولان در حل مشکلات زیست‌محیطی گیلان

به گزارش هشت‌دی محمدرضا احمدی سنگری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز تکمیل پروژه بخشی از طرح بزرگ فاضلاب شهر رشت بر لزوم تسریع اجرای پروژه‌های ساماندهی انواع فاضلاب در جهت رفع آلودگی‌های زیست‌محیطی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود تأکید کرد.

 وی با اشاره به معضل پسماند زباله و پیامدهای نابهنجار آلودگی‌های این دو رودخانه در زندگی مردم، افزود: انسجام و وحدت رویه مسئولان متولی در حل مشکلات زیست‌محیطی استان بسیار مهم است.

 رئیس مجمع نمایندگان گیلان، تصریح کرد: مجمع نمایندگان گیلان همچنین پیگیر این موضوع از وزیر نیرو در سطح ملی و تأمین مالی اعتبارات مورد نیاز در تکمیل این طرح است.

 احمدی سنگری با تأکید به تلاش جهادی تا زمان حصول نتیجه در راه خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم، گفت: پیگیری در راستای رفع مشکلات و به نتیجه رساندن امور مرتبط با طرح‌های مهم، مردم را نسبت به آینده امیدوار می‌کند.

 نماینده مردم رشت و خمام در مجلس اظهار کرد: با پیگیری‌ها و تلاش‌های مستمر توانستیم شاهد رونمایی از نقشه تکمیل فاضلاب‌های شهر رشت و دو رودخانه زرجوب و گوهررود باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه