خدمات امدادگران هلال احمر گیلان در مراکز درمانی و داروخانه‌های گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از خدمات رسانی ۵۰۰ امدادگر در مراکز درمانی، آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها به مدت ۳ هفته خبر داد.

خدمات امدادگران هلال احمر گیلان در مراکز درمانی و داروخانه‌های گیلان

به گزارش ۸دی،سیاوش غلامی گفت: در طرح قرارگاه جهادی جمعیت هلال احمر گیلان، ۵۰۰ امدادگر در سه شیفت، ۸ پزشک داوطلب، ۵ پرستار حرفه‌ای، ۲ تکنسین داروخانه، ۲ تکنسین آزمایشگاه و ۱۲ طلبه جهادی نسبت به خدمات پزشکی، پرستاری، کمک پرستاری و خدمات بالینی دینی به مدت سه هفته به شهروندان ارائه کردند.

وی با اشاره به خدمات داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر در بیمارستان رازی رشت، افزود: حمل و نقل بیماران تا منزل، ارائه حمایت روانی به بیماران و بستگان متوفیان، حمایت بالینی دینی لحظه آخر به بیماران در حال مرگ، حمل متوفیان و تحویل به سردخانه، پخش ماسک بین همراهان بیمار، پخش نذورات و آبمیوه طبیعی بین بیماران، کادر درمان از جمله خدمات امدادگران و داوطلبان هلال احمر به مردم در بیمارستان رازی رشت بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: امانت دادن کپسول اکسیژن و مانومتر، شارژ سیلندر‌های اکسیژن، حمل و نقل کپسول‌های اکسیژن بیمارستان و کپسول‌های خالی برای بیماران به صورت رایگان، از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر گیلان در این طرح است.

سیاوش غلامی ضمن تقدیر از زحمات امدادگران، جوانان، داوطلبان، کانون‌های جمعیت هلال احمر استان، جهادگران هیات مزار شهدای شهر رشت، افزود: این جهادگران بیش از ۳ هزار ساعت به صورت داوطلبانه و بدون هیچ چشمداشتی در بیمارستان رازی رشت خدمات رسانی کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه