سرپرست هلال احمر گیلان:

ناجیان غریق گیلان ۶۷ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند

سرپرست هلال احمر گیلان با بیان اینکه ۲۷ طرح سالم‌سازی در استان اجرایی شده است، گفت: ناجیان غریق استان در سال جاری، ۶۷ نفر را از مرگ حتمی در سواحل این استان نجات دادند.

ناجیان غریق گیلان ۶۷ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند

 به گزارش هشت‌دی، هادی سلیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف‌گذاری هلال‌احمر گیلان برای کاهش ۹۰ درصدی غرق‌شدگان بیان کرد: تلاش شبانه‌روزی در راستای برنامه‌ریزی برای ارائه خدمت به مردم توسط ناجیان غریق دنبال می‌شود.

 سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با اشاره به برگزاری ۳۰ جلسه کمیته پیشگیری از غرق‌شدن در دریا گفت: هیئت‌های ناجیان غریق خود را با سیاست‌ها و تصمیمات اتخاذ شده هماهنگ کرده‌اند.

 وی با بیان اینکه ۲۷ طرح سالم‌سازی در استان گیلان اجرایی شده است افزود: از مردم دعوت می‌کنیم که حتماً برای شنا از این طرح‌ها استفاده کنند؛ زیرا هر شخصی بدون آگاهی تن به دریا بزند هر لحظه امکان غرق‌شدن آن وجود دارد.

 سلیمی تصریح کرد: ۴ امدادگر و ۴ ناجی غریق روزانه در طرح‌های سالم‌سازی سواحل گیلان برای کمک و ارائه خدمت به افراد حضور دارند.

 سرپرست هلال‌احمر گیلان ضمن تأکید بر استفاده از طرح‌های سالم‌سازی بیان کرد: آزادسازی سواحل به معنای رهاشدن آن نیست و این اقدام در راستای این است که مرم بتوانند از سواحل آزادسازی شده برای تفرج استفاده کنند نه شناکردن.

 وی با بیان اینکه ۲۷ پست ایمنی و سلامت در طرح‌های سالم‌سازی برای راهنمایی مسافران و گردشگران تعبیه شده است افزود: ۵۴ مربی در ۲۷ ایستگاه حضور دارند که در غیاب ناجیان غریق به مردم خدمات ارائه می‌دهند و اقدامات اولیه برای نجات افراد را انجام می‌دهند.

 سلیمی با اشاره به اینکه اجرای ۱۰۰ جشنواره ساحلی نیز در دستور کار است بیان کرد: ناجیان غریق استان گیلان امسال، ۶۷ نفر در سواحل را از مرگ حتمی نجات دادند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه