رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت:

میز خدمت هدفمند در مناطق و سازمان های شهرداری رشت برپا می شود

حسینی با اشاره به برپایی میز خدمت هدفمند در مناطق و سازمان های شهرداری رشت خواستار تدوین تقویم فرهنگی ۶ ماهه دوم سال در هر منطقه و سازمان شد.

میز خدمت هدفمند در مناطق و سازمان های شهرداری رشت برپا می شود

به گزارش ۸دی،نادر حسینی امروز(دوشنبه، ۱۵ شهریور) در دیدار با مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان‌ها و مناطق شهرداری رشت که در سالن اجتماعات شورای شهر رشت برگزار شد بر رفع مشکلات و دغدغه‌های شهروندان تاکید کرد و گفت: در همین راستا میز خدمت هدفمند برای بررسی و رفع مشکلات شهروندان برپا می‌شود.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر، ضمن تقدیر از عملکرد روابط عمومی‌های شهرداری، افزود: موجب خرسندی است که امروز در خدمت اصحاب رسانه و ادب هستم. بخاطر وظیفه ذاتی کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت، با برگزاری جلسات هفتگی قصد داریم بر عملکرد حوزه‌های فرهنگی و روابط عمومی‌های شهرداری نظارت داشته باشیم.

وی ابراز کرد: وظیفه شورای شهر نظارت و ارزیابی بر عملکرد شهرداری است و کمک کننده به حوزه اجرایی شهرداری در بخش‌های مختلف است.

سخنگوی شورای شهر از مدیر روابط عمومی شهرداری مرکز خواست تقویم فرهنگی ۶ ماهه دوم سال در هر منطقه و سازمان را تدوین و به روابط عمومی‌های سازمان‌ها و مناطق ابلاغ کند.

حسینی با بیان اینکه روابط عمومی پیشانی یک سازمان است، تاکید کرد: تمام تلاش‌های مجموعه بزرگ شهرداری رشت با انعکاس به موقع و صحیح روابط عمومی‌ها ممکن می‌شود.

وی بر کمبود امکانات در روابط عمومی‌ها اذعان کرده و وعده داد با بازدید از مناطق و سازمان‌ها جایگاه روابط عمومی‌ها، مشکلات و توانمندی‌های آنان را از نزدیک بررسی خواهد کرد.

حسینی اضافه کرد: جایگاه روابط عمومی سازمان‌ها و مناطق باید ارتقا یابد و می‌توان ردیف بودجه‌ای برای ارتقای سطح کیفی عملکرد روابط عمومی‌ها لحاظ کرد.

عضو شورای شهر رشت در بخشی از سخنان خود با تاکید بر حل مشکلات شهروندان و معضلات مناطق و نواحی شهرداری تصریح کرد: برپایی میز خدمت هدفمند در همان منطقه و سازمان برپا خواهد شد تا از نزدیک شنونده مشکلات شهروندان بوده و با بررسی و احصای آن در همان منطقه، به مدیران و معاونان، رفع مشکل تکلیف شود.

رییس کمیسیون فرهنگی شورا با اشاره به وظایف گسترده سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، گفت: تفاهم‌نامه مشترکی بین روابط عمومی مرکز و سازمان فرهنگی منعقد خواهد شد تا ضمن تقسیم کار، از توان مناطق و سازمان‌ها نیز برای اجرای کارهای فرهنگی کمک گرفت.

در این جلسه مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان‌‍‌ها و مناطق شهرداری رشت نیز مشکلات و پتانسیل‌های حوزه‌های روابط عمومی را بیان کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه