نماینده ولی فقیه در گیلان:

امر به معروف و نهی از منکر عامل بازدارنده ورود نفوذی های فکری است/ ضرورت استفاده از ظرفیت کارمندان جوان مومن به انقلاب در اتاق اندیشه ورز دستگاه ها

نماینده ولی فقیه در گیلان بر مسلح شدن اتاق اندیشه ورز دستگاه های اجرایی به معارف دین تاکید کرد و گفت: در اتاق اندیشه ورز اداره ها و دستگاه های اجرایی از ظرفیت کارمندان جوان مومن به انقلاب استفاده شود.

امر به معروف و نهی از منکر عامل بازدارنده ورود نفوذی های فکری است/ ضرورت استفاده از ظرفیت کارمندان جوان مومن به انقلاب در اتاق اندیشه ورز دستگاه ها

به گزارش ۸دی،آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار هیئت اندیشه ورز بسیج اداره ها و دستگاه های اجرایی استان با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همه راهبردهای لازم برای دولت در ۴ سال آینده را ترسیم فرمودند اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اولویت کار دولت را اقتصاد و معیشت مردم بیان فرمودند در عین حال فرمودند دولت برای رفع مشکلات نباید دچار روزمرگی شود.
وی، فعالیت اتاق اندیشه ورز بسیج اداره ها را اثرگذار عنوان کرد و افزود: بسیج قلب تپنده جمهوری اسلامی بوده و تاکنون در هر عرصه ای ورود داشته ویرانه ها را اصلاح کرده است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه مطلب دوم مقام معظم رهبری به دولت در عرصه فرهنگی بود، تصریح کرد: از فرهنگ دینی، مذهبی و بومی قوی و غنی برخورداریم و با داشتن این ظرفیت ها با ویرانگری های فرهنگی باید مقابله شود.
آیت الله فلاحتی، فرهنگ دینی، مذهبی و بومی را حافظ اخلاق جامعه خواند و گفت: دشمن به دنبال ویرانگری فرهنگی و دینی جامعه است و بسیج در این عرصه می تواند اثرگذار باشد.
وی با اشاره به اینکه نگاه دینی و بالنده در عرصه فرهنگی اثرگذار است، بیان کرد: اگر بسیج در عرصه فرهنگی ورود کند به طور قطع به موفقیت می رسیم ضمن اینکه همه نهادهای ذی ربط فرهنگی باید به کمک بسیج بشتابند.
نماینده ولی فقیه در گیلان، استفاده از ظرفیت همه دردمندان و دغدغه مندان مسائل دینی و فرهنگی جامعه را تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: دشمن در بحث فرهنگی به دنبال عادی سازی منکرات است.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر عمده ترین عامل بازدارنده ورود نفوذی های فکری است، اظهار کرد: تاکنون بسیج این اقتدار را از خود نشان داده که تمام اقشار را در عرصه ورود دهد و این فرصت طلایی محسوب می شود.
وی، حرکت رئیس جمهور را بر مبنای گام دوم انقلاب عنوان کرد و یادآور شد: در بیانیه گام دوم انقلاب عصاره فکری، سیاسی، انقلابی و فقهی رهبر معظم انقلاب پیاده شده و بهترین نقشه راه برای بسیج است.
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه فرهنگ با عقاید مردم سروکار دارد، بیان کرد: بسیج اقشار از اتاق اندیشه ورز باید کمک اخلاقی، دینی و علمی بخواهد.
آیت الله فلاحتی به هدف رفتن اقتصاد و فرهنگ جامعه توسط دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن به طور خزنده، گسترده و سرمایه گذاری عمیق روی فرهنگ مردم کار انجام می دهد.
وی با بیان اینکه ما داعیه جهانی داریم و بسیج یک عرصه جهانی است، تصریح کرد: می خواهیم حرف جهانی بزنیم و اگر می خواهیم حرف جهانی بزنیم راهی جز این نداریم غیر اینکه متوسل به کتاب خدا قرآن و سنت پیامبر صلی الله وآله وسلم شویم.
نماینده ولی فقیه در گیلان بر مسلح شدن اتاق اندیشه ورز به معارف دین تاکید کرد و یادآور شد: در اتاق اندیشه ورز اداره ها و دستگاه های اجرایی از ظرفیت کارمندان جوان مومن به انقلاب استفاده شود.
آیت الله فلاحتی با اشاره به فراهم بودن بستر معنوی در جامعه، خاطرنشان کرد: برای بسط فرهنگ دینی نیاز به فضاسازی داریم و در این عرصه استفاده از ظرفیت دانشگاهیان و حوزویان دلسوز اثرگذار است.
رسالت بسیج نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار نیز در دیدار مذکور یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را بسیج مردمی عنوان کرد و گفت: نقش و رسالت بسیج نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
حسن حبیبی با اشاره به فعالیت بیش از ۱۷ رده اقشاری بسیج در سپاه قدس گیلان، بیان کرد: سلامت اداری رویکرد هیئت اندیشه ورز اداره ها و دستگاه های اجرایی استان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه