تجلیل از برگزیدگان سومین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان در رشت + عکس

طی مراسمی با حضور هنرمندانی از سراسر کشور و جمعی از مسئولان استان گیلان از برگزیدگان سومین جشنواره ملی تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی ایثار تجلیل شد.

تجلیل از برگزیدگان سومین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان در رشت + عکس

به گزارش هشت‌دی، سومین جشنواره ملی تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی ایثار که از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت با حضور ۱۵ گروه منتخب از استان‌های کرمانشاه، گیلان، ایلام، مرکزی، همدان، بوشهر و تهران در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و عروسکی در شهر‌های رشت، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، رودسر، لنگرود، فومن، صومعه سرا برگزار شده بود با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

آیت‌الله رسول فلاحتی در این مراسم با بیان اینکه اگر هنر زیر بنای خوب داشته باشد ماندگار خواهد بود، اظهار کرد: مردم ایران در حوزه‌های علمی، فرهنگی و ادبی دارای یک ظرفیت بالقوه هستند که اگر به آن توجه شود به رشد و توسعه کشور کمک شایانی می‌کند.

وی با اشاره به نقش جوانان جمهوری اسلامی در پیشبرد اهداف کشور افزود: در میان جوانان و نوجوانان این مرز و بوم افراد با استعداد و دارای ایده و سبک وجود دارد که باید از این ظرفیت در راستای ساخت محصولات فاخر ایرانی اسلامی استفاده شود.

https://www.gilan.ir/sites/default/files/2/02/14/gallery/photo4550456393_1.jpghttps://guilan.iribnews.ir/files/fa/news/1402/2/14/9590805_891.jpghttps://www.gilan.ir/sites/default/files/2/02/14/gallery/photo4550456691_0.jpghttps://www.gilan.ir/sites/default/files/2/02/14/gallery/photo4550455755_0.jpg

استاندار گیلان هم با تأکید بر شکوفا شدن استعداد جوانان و نوجوانان کشور گفت: باید پیام ایثار، فداکاری و شهادت را در قالب هنر به جهانیان معرفی کنیم.

اسدالله عباسی ساخت محصولات فرهنگی برای قشر کودک و نوجوان را در کاهش آسیب‌های اجتماعی در این دوره بسیار مؤثر برشمرد و افزود: در انجام کار‌های فرهنکی باید به فرهنگ ایرانی اسلامی توجه شود.

محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه کودکان را باید با سبک زندگی ایرانی اسلامی آشنا کنیم، گفت: یکی از شیوه‌های مهم در معرفی سبک‌زندگی ایرانی اسلامی، ساخت محتوای فرهنگی و رسانه‌ای در زمینه ایثار و شهادت است.

در سومین جشنواره ملی تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی از حدود ۴۰ برگزیده تجلیل شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه