رتبه چهارمی گیلان در دومین رویداد تولیدات هنری مراکز آفرینش‌های بسیج

معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان با اشاره به رتبه جایگاه چهارمی گیلان در دومین رویداد تولید محتوای مراکز آفرینش‌ها، گفت: در دومین رویداد تولید محتوای مراکز آفرینش‌ها که بیش از ۱۲۰۰ اثر تولید و به این مرکز ارسال شده بود که استان البرز مقام اول، ناحیه لارستان فارس مقام دوم، کرمان مقام سوم و استان گیلان رتبه چهارم را کسب کردند.

رتبه چهارمی گیلان در دومین رویداد تولیدات هنری مراکز آفرینش‌های بسیج

به گزارش ۸دی،“سید غلامرضا امیری” معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تولیدات هنری مراکز آفرینش‌های فرهنگی هنری معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین یک کار بسیار ارزشمند در کشور بوده است، اظهار کرد: این مرکز در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و با هدف افزایش مشارکت و ترغیب آحاد جامعه برای ثبت حضوری باشکوه و خلق حماسه‌ای نو دومین رویداد هنری خود را بین مراکز آفرینش‌های هنری راه اندازی کرده و در اغلب استان‌ها برگزار شد.

وی در گفتگو با فارس با اشاره به شاخص‌های رویدادهای تولید شده در جشنواره گفت: آثاری که در این این رویداد تولید شد، براساس شاخص‌های تعیین شده با سه اولویت ایده و نوآوری، کیفیت تولید محتوا و نحوه بازخورد و انتشار آثار بوده است.

معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به ارائه رویدادهای فرهنگی در جامعه بیان کرد: استکبار برای نفوذ فرهنگی به کشور برنامه‌های بسیار زیادی را تدارک دیده و با توجه به شرایط موجود مراکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج که از آن با عنوان بازوی تولید محتوای فاخر فرهنگی هنری و رسانه‌ای از سال ۹۸ در ۱۱ استان شروع به راه اندازی شدند.

امیری با اشاره به جایگاه چهارمی گیلان در دومین رویداد تولید محتوای مراکز آفرینش‌ها تصریح کرد: در دومین رویداد تولید محتوای مراکز آفرینش‌ها که بیش از ۱۲۰۰ اثر تولید و به این مرکز ارسال شده بود که استان البرز مقام اول، ناحیه لارستان فارس مقام دوم، کرمان مقام سوم و استان گیلان رتبه چهارم را کسب کردند.

وی با قدردانی از زحمات هنرمندان بسیجی فعال در حوزه رویداد فرهنگی افزود: این موفقیت حاصل تلاش عزیزان بسیجی هنرمند و متخصص درحوزه تولیدات هنری رسانه‌ای مرکز آفرینش‌های هنری گیلان است.

به گفته معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان این مرکز در استان در حوزه و عرصه‌های مختلف از جمله تولید برنامه تلویزیونی، تولید فیلم کوتاه و مستند، تولید سرود و نماهنگ، تولیدات گرافیکی مانند پوستر و سیرنمایشگاهی، تولیدات پویانمایی دو بعدی و سه بعدی و موشن گرافیک، تولید کتاب صوتی و نمایشی و دیگر تولیدات هنری و رسانه‌ای به صورت حرفه‌ای فعال بوده و آثار متنوع و قابل توجهی را تولید کرده ان و در آینده نیز به حول قوه الهی تولید خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه