شناسایی انبار احتکار مصالح ساختمانی در رضوانشهر

فرمانده انتظامی رضوانشهر از کشف بیش از ۱۵ تن گچ و سیمان احتکار شده از انبار یک مصالح فروشی در این شهرستان خبر داد.

شناسایی انبار احتکار مصالح ساختمانی در رضوانشهر

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با بیان اینکه مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با اخلالگران نظام اقتصادی به صورت مستمر ادامه دارد، اظهار کرد: احتکار و قاچاق کالا، اثرات منفی بر امنیت اقتصادی جامعه دارد. در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقادیری مصالح ساختمانی در انبار یک واحد صنفی در رضوانشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با اقدامات همه‌ جانبه ضمن شناسایی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی به این مکان‌ اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از این انبار، ۱۵ تن گچ و ۳۷۵ کیلوگرم سیمان سفید احتکاری کشف شد.

سرهنگ “امیر وهاب زاده” با اشاره به دستگیری و معرفی متهم ۷۲ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی گفت: کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۱۱۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه هدف محتکران و مفسدان اقتصادی از احتکار کالاها، ارزاق و دیگر نیازمندی‌های مردم، چیزی جز ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان نیست از شهروندان خواست تا اخبار و اطلاعات خود را درباره فعالیت سودجویانه و غیرقانونی این افراد از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه