فرمانده انتظامی رضوانشهر خبر داد:

کشف انبار احتکار ۵۰ تنی سیمان در رضوانشهر

فرمانده انتظامی رضوانشهر از کشف ۵۰ تن سیمان احتکار شده در بازرسی از یک انبار در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم ۳۳ساله این پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

کشف انبار احتکار ۵۰ تنی سیمان در رضوانشهر

به گزارش هشت‌دی، سید خلیل صفوی با اشاره به اثرات منفی احتکار کالا بر امنیت اقتصادی جامعه، اظهار کرد: مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با اخلاگران نظام مالی و محتکران به‌صورت مستمر ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت گزارشی درخصوص احتکار مقدار قابل توجهی سیمان داخل انبار یک واحد صنفی مصالح فروشی در شهر رضوانشهر توسط فردی سودجو، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با بیان اینکه ماموران انتظامی با اقدامات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به آدرس مغازه مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از این مکان، ۵۰ تن سیمان احتکاری کشف شد.

صفوی از معرفی متهم ۳۳ساله این پرونده به اداره تعزیرات حکومتی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش سیمان‌های کشف شده را ۹۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای مقابله با احتکار، سبب قانون‌مداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه