رویکرد سپاه توانمندسازی هنرمندان در عرصه‌های مختلف است

جانشین فرمانده سپاه گیلان در اقشار بسیج با اشاره به ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی از کشف استعدادهای جشنواره ققنوس گفت: رویکرد سپاه در حوزه هنر، توانمند سازی هنرمندان در حوزه‌های مختلف و حمایت از آنان است.

رویکرد سپاه توانمندسازی هنرمندان در عرصه‌های مختلف است

به گزارش خبرنگار ۸دی، سرهنگ حسن حبیبی عصر امروز در آیین اختتامیه ششمین جشنواره هنری ققنوس با بیان اینکه امروزه هر کشوری بر اساس دستاوردهای علمی و میزان ثبت اختراعات در حوزه‌های مختلف در عرصه بین المللی ارتقا رتبه می‌یابد، گفت: برای پیشرفت کشور بایستی مباحث علمی و فناوری را تعمیق و توسعه دهیم.

جانشین فرمانده سپاه گیلان در اقشار بسیج با اشاره به اینکه موثرترین ابزار برای انتقال فرهنگ و آداب و رسوم یک جامعه هنر است بیان داشت: آثار هنری ماندگاری زیادی دارند و بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ هر جامعه به نسل‌های بعد هستند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها در آثار هنری خود همواره اسطوره سازی می‌کنند افزود: کشور ما در حوزه اسطوره بسیار غنی است و به طور مثال حاج قاسم سلیمانی نماد صلح جهانی است لذا باید در آثار هنری به معرفی این بزرگان پرداخت.

حبیبی با اشاره به ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی از کشف استعدادهای این جشنواره عنوان کرد: رویکرد سپاه در حوزه هنر، توانمند سازی هنرمندان در حوزه‌های مختلف و حمایت از آنان است.

پایان این مراسم از برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره هنری دانشجویی ققنوس تقدیر به عمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه