هدف جشنواره ققنوس توانمندسازی افراد مستعد در عرصه هنر است

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه با برگزاری این جشنواره در صدد توانمندسازی افراد مستعد هستیم گفت: آثار هنری که در خیابان‌ها و میادین شهری به نمایش گذاشته می‌شود، نتیجه بخشی از تلاش‌های ما در جشنواره است.

هدف جشنواره ققنوس توانمندسازی افراد مستعد در عرصه هنر است

به گزارش خبرنگار ۸دی، محمد مهدی نیازمند عصر امروز در آیین اختتامیه ششمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس استان گیلان با اشاره به اینکه هنر ابزار مهمی در انتقال ارزش‌های انقلابی است اظهار کرد: جشنواره ققنوس با هدف شناسایی و شکوفایی استعدادهای افراد در عرصه هنر فعالیت می‌کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان با اشاره به اهمیت ادبیات و هنر در حوزه فرهنگ جامعه خاطرنشان کرد: آثار تولید شده برای جشنواره ققنوس مانند نماهنگ‌ها، فیلم‌های کوتاه و تئاتر از سطح کیفی مطلوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه با برگزاری این جشنواره در صدد توانمندسازی افراد مستعد هستیم اظهار کرد: آثار هنری که در خیابان‌ها و میادین شهری به نمایش گذاشته می‌شود، نتیجه بخشی از تلاش‌های ما در جشنواره است.

نیازمند با تاکید بر تبیین درست زیبایی‌ها در آثار هنری تصریح کرد: نمایش صبر و تحمل در مشکلات زندگی آن هم به شیوه هنرمندانه موضوع مهمی است که باید در آثار هنرمندان مورد توجه قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان اهمیت شناخت جهت‌ها در آثار هنری را مورد اشاره قرار داد و گفت: آثار هنری که بر اساس فطرت انسان‌ها ساخته می‌شود ماندگارتر است.

وی از هنرمندان خواست که با درک درست حقیقت، آن را با ابزار هنر در جامعه تبلیغ کنند و بیان داشت: هنرمند باید برای بیان حقیقت در قبال فرم و مضمون متعهد باشد تا اثرگذاری آثارش افزایش یابد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه