راهیابی دختر عنکبوتی به بخش مسابقه جشنواره ققنوس

فیلم کوتاه دختر عنکبوتی پس از کسب رتبه سوم در جشنواره بین المللی فیلم مقاومت حال موفق به ورود به بخش مسابقه جشنواره دانشجویی ققنوس شده است.

راهیابی دختر عنکبوتی به بخش مسابقه جشنواره ققنوس

به گزارش ۸دی،دختر عنکبوتی به نویسندگی و کارگردانی امیرمحمد پورتقی و تهیه کنندگی محمدرضا مقصودی در سال گذشته ساخته شده و میلاد باوفا، سارا قاضی و دلارام پورتقی به عنوان بازیگر خردسال در آن ایفای نقش کرده اند.

دختر عنکبوتی روز گذشته در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا رشت به عنوان فیلم برگزیده شناخته و در بخش مسابقه جشنواره ققنوس راه‌یافت.

گفتنی است حسین جعفری این فیلم کوتاه را تصویربرداری کرده، ابوالفضل توانمند صدای برداری آن و همچنین اسحاق مجیدی مسولیت تدوین آن را برعهده داشته اند.

دختر عنکبوتی، اثر فاخر و ارزشمندی است که در کانون بسیج هنرمندان گیلان و با همکاری گروه هنری رایکا تولید شده و توانسته کمتر از یک سال توجه اصحاب فرهنگ و هنر را به خود جلب کند.

فیلم کوتاه سه دقیقه‌ای دختر عنکبوتی اولین تجربه حرفه ای پورتقی، جوان اهل کلاشم شهرستان شفت در فیلمسازی است که در ژانر فیلم کوتاه و اجتماعی با محور موضوعی رسانه و فضای مجازی ساخته شده و تا کنون موفق به ورود در دو جشنواره شده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه