مداح گیلانی در گفتگو با هشت‌دی:

موظف به تولید آثار در شأن جبهه مقاومت هستیم

مداح گیلانی با بیان اینکه اثر «یوم‌الانتقام» در حمایت از حماس تولید شد، گفت: در شرایط امروز جامعه، نیازمند جهت‌دهی افکار هستیم لذا موظفیم در شأن افکار جبهه مقاومت به تولید اثر بپردازیم و در برابر انتظارات مردم جوابگو باشیم.

موظف به تولید آثار در شأن جبهه مقاومت هستیم

«ابوذر روحی» در حاشیه مراسم حمایت از مردم غزه در گفتگو با  هشت‌دی با اشاره به اثر جدیدش با عنوان «یوم‌الانتقام»، اظهار کرد: این سرود در راستای جریانات اخیر در فلسطین و قدردانی و روحیه‌دادن به جبهه حماس و انسجام نیروهای مقاومت تولید شده است.

وی به عوامل تولیدی این اثر اشاره کرد و گفت: آهنگ و ملودی این کار توسط خود بنده انتخاب شده است، شاعر اثر مصطفی باغبانی از شعرای به نام مشهد است که قبلاً هم در سرود اربعین و بیعت همکاری داشته‌ایم، مدیر تولید اثر نیز حسین صیامی شاعر گرانقدری است و اثر زیر نظر مؤسسه نهضت تولید شده است.

«یوم‌الانتقام» در حمایت از حماس تولید شد

این مداح گیلانی با بیان اینکه ما مامور به تکلیف هستیم لذا دیده شدن‌ یک اثر و امیدآفرینی و بسیج افکار عمومی نیازمند عنایت الهی است، گفت: در شرایط امروز جامعه، نیازمند جهت‌دهی افکار هستیم و این خلاء در جامعه نیز احساس می‌شود و مردم از ما این مطالبه را دارند لذا موظفیم در شأن افکار این جبهه به تولید اثر بپردازیم و در برابر انتظارات مردم جوابگو باشیم.

روحی با بیان اینکه تمام آثار تولیدی بر اساس برنامه و با تشکیل اتاق فکر است، ادامه داد: هر اثر تولیدی با تشکیل یک اتاق فکر و جمع‌آوری نظرات مختلف با به‌کارگیری واژگان کلیدی مناسب جهت اثرگذاری و جهت‌دهی مناسب تولید می‌شود.

وی با اشاره به هدف از تولید اثر «یوم‌الانتقام»، بیان کرد: هدف اصلی ما روحیه دادن به جبهه حماس است و اینکه بگوییم که همه‌ جوره پای‌کار هستیم و هرکس به فراخور شرایط با ابزارهای مختلف اعلام حضور می‌کند، بنده نیز با آثاری این چنینی همراه مردم غزه خواهم بود کما اینکه نیاز به حضور هم باشد دریغ نمی‌کنم.

این مداح افزود: تیم سازنده با تولید اثر «یوم‌الانتقام» به مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کند که مردم ایران با اشک، غم، شادی و موفقیت شما همراه و پای‌کار هستند.

روحی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با انتشار این سرود، مردم ما به کمک و حمایت از مردم فلسطین به هر طریقی حال با انتشار یک استوری یا با دعا، نذر و حتی یک جمله در همدردی با آنان ترغیب شوند تا فارغ از سرخوردگی و ناامیدی، انگیزه حماسی در بین مردم افزایش داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه