افشای محل دپو چوب‌های قاچاق در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از کشف ۴۰ تن چوب جنگلی قاچاق در منطقه اطاقور این شهرستان خبر داد.

افشای محل دپو چوب‌های قاچاق در لنگرود

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه قطع درختان و تخریب جنگل‌ها، ضربات سخت و جبران‌ناپذیری را به طبیعت و محیط زیست وارد می‌کند اظهار داشت: نیروی انتظامی با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی و جنگل‌ها برخورد خواهد کرد. ماموران انتظامی اطاقور در راستای مبارزه با قاچاق و مقابله با غارتگران سرمایه‌های ملی به تعدادی تنه بریده شده درخت که در زمینی در منطقه اطاقور دپو شده بود، مشکوک و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی با اعلام اینکه پس از پیگیری‌های صورت گرفته و مشخص شدن اینکه این درختان به صورت غیرمجاز قطع شده و قاچاق است بیان داشت: ۴۰ تن چوب جنگلی قاچاق نیز از محل مورد نظر کشف شد.

این مقام انتظامی از شناسایی و معرفی متهم ۴۱ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ “حمیدرضا سرخوش‌پور” در پایان به هدف پلیس از انجام ماموریت‌های محوله که همان ارتقاء امنیت عمومی است اشاره کرد و با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی با افراد فرصت‌طلب که برای سودجویی به محیط زیست و جنگل‌ها که میراث آیندگان هستند، آسیب‌ وارد می‌کنند از مردم خواست در صورت اطلاع یا مشاهده موارد مشابه٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه