احمدی سنگری:

سابقه فساد ستیزی “رئیسی” بارقه امید در دل مردم ایجاد کرد/اجازه نمی‌دهیم مدیریت کلان استان به دست افراد ناشایست بیفتد

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه در برابر افرادی که استاندار و مدیر انتخاب می‌کنند سکوت نمی‌کنم گفت: باید وسط میدان باشیم و بدانیم آینده استان گیلان باید به دست افراد انقلابی باشد زیرا نارضایتی فعلی نیز نشات گرفته از حضور افراد غیرانقلابی است.

سابقه فساد ستیزی “رئیسی” بارقه امید در دل مردم ایجاد کرد/اجازه نمی‌دهیم مدیریت کلان استان به دست افراد ناشایست بیفتد

به گزارش خبرنگار هشت دی، “محمدرضا احمدی سنگری” عصر امروز در نشستی با موضوع “صیانت از حقوق مردمی در انتصابات استانی” در مسجد الهادی رشت با بیان اینکه مدت‌ها بود که افراد حزب‌اللهی و انقلابی در پست‌های کلیدی استان جایگاهی نداشتند اظهار کرد: مردم بر خلاف مسئولین همیشه پای کار هستند و با وجود تمام مشکلات اجازه نمی‌دهند که خدشه‌ای به انقلاب وارد شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه برخی که تا دیروز ضدانقلاب بودند امروز از همه بیشتر ادعای انقلابی بودن دارند بیان کرد: یکی از اشتباهات نیروهای اتقلابی این است که با تواضع از پذیرش مسئولیت امتناع می‌کنند اما تصور نمی‌کردند که ارزش‌های انقلاب توسط برخی مسئولین زیر پا گذاشته شود.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلاب باید مطالبه گر و منصف باشند خاطرنشان کرد: بی تفاوتی و سکوت جایز نیست بلکه وظیفه داریم برای انقلاب کم نگذاریم.

احمدی با بیان اینکه انقلابی بودن هزینه دارد اضافه کرد: هر کسی حاضر نیست این هزینه را بپردازد و در جریان این رد صلاحیت‌ها نیز مشخص شد برخی انقلابی نیستند و حاضر به هزینه دادن برای آن نیستند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس، تصریح کرد: بعد از رهبری، رئیس جمهوری مانند آیت الله رئیسی نداشتیم البته ملاک حال افراد است و هر زمانی که ذره‌ای انحراف از انقلاب در وجود افراد دیده شود، از سوی ما حمایت نمی‌شوند.

سابقه فساد ستیزی آیت الله رئیسی بارقه امید در دل مردم ایجاد کرد

وی با بیان اینکه مردم پس از انتخاب آیت الله رئیسی امیدوار شدند عنوان کرد: سابقه فساد ستیزی آیت الله رئیسی بارقه امید در دل مردم ایجاد کرد.

احمدی با اشاره به اینکه مجلس ما و مواضع و عمل نمایندگان انقلابی است گفت: باید وزرایی انتخاب کنیم که پاکدست، انقلابی، مومن و جهادی باشند زیرا اگر وزرای فعلی نیز اینگونه بودند وضعیت برق ما بدین شکل نبود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس خاطرنشان کرد: اگر در کابینه و سطح وزارتخانه‌ها و حتی در سطوح معاونین افراد انقلابی داشته باشیم منافع بیشتری بدست می‌آوریم.

اجازه نمی‌دهیم مدیریت کلان استان به دست افراد ناشایست بیفتد

وی افزود: توصیه من به کسانی که پست به یکدیگر تعارف می‌کنند این است که مطمئن باشند سوابق افراد را به خوبی می‌شناسیم و اجازه نمی‌دهیم در مدیریت کلان استان افراد ناشایست باشند.

در برابر افرادی که به دنبال انتخاب استاندار و مدیرکل هستند، سکوت نمی‌کنم

احمدی با بیان اینکه در برابر افرادی که استاندار و مدیر انتخاب می‌کنند سکوت نمی‌کنم افزود: باید وسط میدان باشیم و بدانیم آینده استان گیلان باید به دست افراد انقلابی باشد زیرا نارضایتی فعلی نیز نشات گرفته از حضور افراد غیرانقلابی است.

گیلان دومین استان از حیث فساد اداری است

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه دومین استان از حیث فساد اداری در کشور هستیم بیان داشت: باید در معرفی افراد انقلابی به جامعه پیشقدم باشیم.

تایید صلاحیت عده‌ای معامله و لابی گری شد

وی خطاب به انتخابات شورا با بیان اینکه در استان بسیاری از افراد که نباید تایید صلاحیت می‌شدند، تایید شدند افزود: متاسفانه در این انتخابات برای تایید صلاحیت عده‌ای معامله و لابی گری شد.

به گزارش ۸دی، جمعیت مطالبه گران حقوق مردمی در آخرین ماه های سال ۹۹ تشکیل شد.

جمعی متشکل از فرهنگیان، اساتید دانشگاه، روحانیون، اقشار مختلف و اصناف گوناگون اعم از رانندگان محترم تاکسی و کارگران عزیز و دانشجویان که به دنبال استیفای حقوق عامه و مطالبه تخصصی از مسئولین مربوطه است.

جلسه سوم این تشکل با حضور دکتر احمدی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ۱۶ تیر در مسجد الهادی برگزار شد که در طی این جلسه اقشار گوناگون مردم، نظرات و مطالبات خود را در حوزه انتصابات مسئولین استانی بر اساس شاخص های انقلابی گری و روحیه جهادی بیان کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سجاد علوی
جمعیت مطالبه گران حقوق مردمی کارهای جالبی در سطح شهر انجام می دهد.
مهدی صاحب ساده کار(یک شهروند عادی)
سلام جناب احمدی ! ضمن تقدیر و تشکر از عزیزان و بزرگوارانی که زحمت تشکیل چنین‌ جلساتی را کشیدند چند مطلب را به عرض می رسانم. ۱- در این مدت یکسال و نیم از عمر مجلس انقلابی علی رغم شعارهای بلند بالا چیز خاصی از آن در مقابل حل مشکلات مردم در حوزه مختلف اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و.... مشاهده نشده است. ۲- حرف هایتان نقض قرض است. شما از سویی می فرمایید \" توصیه من به کسانی که پست به یکدیگر تعارف می‌کنند این است که مطمئن باشند سوابق افراد را به خوبی می‌شناسیم و اجازه نمی‌دهیم در مدیریت کلان استان افراد ناشایست باشند.\" و سپس می فرمایید:\"متاسفانه در این انتخابات(شوراها) برای تایید صلاحیت عده‌ای معامله و لابی گری شد.\" شما اگر می توانستید کاری کنید چرا جلوی این عده معامله گر و لابی گر را نگرفتید؟ مگر اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی اسلامی شهر و روستا در استان گیلان از طیف خودتان(انقلابی) نبودند؟ پس چرا اجازه معامله گری و لابی گری به بعضی ها داده شد؟ ۳- جناب احمدی ! خیلی به موضوع انقلابی و انقلابی بودن اشاره کردید و اینکه مدتها بود کار در دست افراد انقلابی نبود آیا جناب احمدی نژاد انقلابی نبود؟ آیا شورای‌سوم شهر رشت انقلابی نبودند؟ به نظرتان اعضای شورای سوم جز کدام طیف و گرایش سیاسی بودند؟ چند نفرشان دستگیر شد؟فراری این‌ماجرا چه کسی بود؟ در همان زمان نشریات استانی از چه کسی صحبت می کردند که در مقابل دستگیری این افراد مقاومت می کرد؟ و اگر نبود قاطعیت سربازان گمنام امام زمان( عج ا... )و مسئولان دادگستری استان، قطعا این ‌ماجرا به نتیجه نمی رسید. شما به دلیل مسئولیت هایی که داشتید بهتر از من می دانید مشکل کشور و استان ما مشکل ساختاری است از این رو موضوع را طیفی و جناحی جلوه دادن امری واقعی نیست. جناب علیزاده! بخواهید باور کنید یا نکنید بنده‌ بعنوان یک‌شهروند عادی این موضوع را درک و فهم می کنم که چیزی زیر پوست این شهر، این کشور، این مردم در حال جوشیدن است... امیدوارم آنهایی که باید باور کنند ؛بموقع باور و علاج قبل از واقعه کنند. ......................................................‌ گفته‌ام من دردها را بارها خسته‌ام، خسته از این تکرارها من به در گفتم ولیکن بشنوند نکته‌ها را مو به مو دیوارها مهدی صاحب ساده کار
در حاشیه