مدیرکل جدید استاندارد گیلان معرفی شد

“مهناز جعفریان” در مراسمی با حضور استاندار و معاون سازمان ملی استاندارد به عنوان مدیرکل جدید استاندارد گیلان معرفی شد.

مدیرکل جدید استاندارد گیلان معرفی شد

به گزارش ۸دی،ارسلان زارع صبح امروز (یکشنبه) در دیدار معاون تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد؛ این نهاد را دارای نقشی موثر  در ارتقاء کیفیت زندگی اجتماعی دانست و اظهار داشت: گیلان ظرفیت‌های گوناگونی در بخش صنعت، تولید محصولات کشاورزی و صنایع وابسته و خدمات گردشگری متناسب با رسالت سازمان استاندارد دارد.

 وی به گام‌های موثر برداشته شده در دولت تدبیر و امید برای استانداردسازی بخش زیادی از محصولات کشاورزی از جمله زیتون اشاره و خاطرنشان کرد: باتوجه به جایگاه برتر گیلان در ۲۰ محصول تولیدی، برای ارائه خدمات بهتر به جمعیت متراکم استان، ایجاد دفاتر و نمایندگی شهرستانی منجر به تسهیل امور و رضایتمندی مردم شده است.

استاندار با بیان اینکه تعدد وظایف و گستردگی ماموریت‌های استاندارد گیلان باتوجه به وجود سه بندر فعال آستارا، انزلی و کاسپین، این استان در زمره استان های مهم کشور قرار داده، گفت: به واسطه پیوستن ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا و اتصال خط ریلی از رشت به کاسپین و انزلی و سپس آستارا در ادامه حجم کار به ویژه در صادرات غیرنفتی بیشتر نیز خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان، وجود نیروهای متخصص در استاندارد گیلان و تعامل با دستگاه‌های دیگر و فعالان بخش خصوصی را مهمترین سرمایه این سازمان دانست و افزود: باتوجه به گردشگرپذیربودن گیلان و وجود مراکز تفریحی، اقامتی و شهربازی، حفظ سلامت مردم بسیار حائز اهمیت است.

وی به تولید محصولات مختلفی در گیلان از جمله تولید کیک و کلوچه اشاره و اضافه کرد: باتوجه به ضرورت جلب اعتماد و اطمینان مردمی، باید کیفیت زندگی و شاخص‌های اجتماعی و اقتصادی و فرهنگ استاندارد را گسترش و ارتقاء دهیم.

استاندار گیلان به مدیرکل جدید استاندارد توصیه کرد از ظرفیت‌های رسانه‌ای، سازمان‌های مردم نهاد، شوراهای اسلامی و فعالان مدنی در ارتقاء فرهنگ استاندارد استفاده بیشتری شود.

در این دیدار پرویز درویش معاون تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد نیز به تولید محصولات مزیت دار اقتصادی در گیلان از جمله برنج، چای، زیتون و دیگر تولیدات متنوع خاص این استان اشاره کرد و گفت: گیلان به لحاظ گردشگری و تجهیزات تفریحی، از استان‌های موفق محسوب می‌شود.

در پایان این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های داریوش اشکانی پور، مهناز جعفریان به عنوان مدیرکل جدید استاندارد گیلان معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه