مدیر حج و زیارت گیلان عنوان کرد:

۶۷۵ زائر گیلانی در انتظار اعزام به سرزمین وحی

مدیر حج و زیارت گیلان، با اشاره به تکمیل ثبت نام و واریز وجه زائران ایرانی، اظهار کرد: استان گیلان ۶۷۵ زائر حج تمتع در قالب پنج کاروان دارد که در انتظار اعزام هستند و در صورت مساعد شدن شرایط، به عربستان اعزام می شوند.

۶۷۵ زائر گیلانی در انتظار اعزام به سرزمین وحی

به گزارش ۸دی،حسن فعال در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه دولت عربستان تصمیم گرفته حج تمتع امسال را فقط برای زائران این کشور برگزار کند، گفت: هنوز زائران حج تمتع سال ۹۹ ایران به سرزمین وحی اعزام نشدند.

وی با اشاره به تکمیل ثبت نام و واریز وجه زائران ایرانی، اظهار کرد: استان گیلان ۶۷۵ زائر حج تمتع در قالب پنج کاروان دارد که در انتظار اعزام هستند و در صورت مساعد شدن شرایط، به عربستان اعزام می شوند.

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه بیماری کرونا سفر به عتبات عالیات را نیز تعطیل کرده است، ادامه داد داد: با دولت عراق در حال رایزنی هستیم و برنامه ریزی های لازم برای اعزام زائران در صورت کنترل بیماری کرونا فراهم شده است و آرام آرام اقدام به اعزام کاروان زائران خواهیم کرد.

فعال، با ابراز امیدواری از برگزاری مراسم پیاده روی اربعین در صورت بهبود شرایط بهداشتی کشور، خاطرنشان کرد: دولت عراق در حال حاضر با اعزام زائران اربعین موافقت کرده است و چگونگی ثبت نام و روادید و اعزام طی ماه های آینده و به دنبال تزریق عمومی واکسن کرونا، از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه