مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

فعالیت ۱۲۰ طلبه در روستاهای گیلان/ به کارگیری جوانان اولویت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به فعالیت ۱۲۰ طلبه و روحانی در سطح روستاهای استان، گفت: به کاری گیری جوانان خوش فکر در اولویت قرار دارد.

فعالیت ۱۲۰ طلبه در روستاهای گیلان/ به کارگیری جوانان اولویت است

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان که به مناسبت هفته تبلیغ برگزار شد، با بیان اینکه تحول در شبکه انسانی سازمان تبلیغات نیازمند پالایش است، گفت: با توجه به قوانین دست و پاگیر، شبکه نیروی انسانی سازمان دچار خمودگی می‌شود لذا القای روحیه جهادی برای نهادهای انقلابی ضرورت بیشتری دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه این سازمان در تأثیرگذاری تبلیغی اثر خوبی داشته است، افزود: در جریان ویروس کرونا، در حوزه تغسیل اموات عملکرد خوبی داشتیم و حکم خدا زمین نماند و سازمان با حضور طلاب جهادی این عمل دینی را انجام داد.

وی با بیان اینکه عملکرد سازمان با سطح مطلوب فاصله دارد، افزود: گفتمان سازی تبلیغی از سیاست‌ها و رویکردهایی است که در این سال‌ها به طور جد پیگیری شده و اثرات خوبی نیز بر جای گذاشته است.

مهدوی با بیان اینکه میزان مشارکت در انتخابات در گیلان از متوسط کشوری نیز بالاتر است، بیان کرد: تبلیغات و فعالیت روحانیون و برگزاری برنامه‌های مناسبتی و بصیرتی با حضور کارشناسان کشوری باعث شد که مردم حضور خوبی در پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به درآمد بسیار پایین مبلغان در روستاها، تصریح کرد: تراز مالی و مزایای حقوقی سازمان تبلیغات از حد متوسط پایین‌تر است اما اثرگذاری و فعالیت کارکنان بسیار بیشتر از نهادهایی همانند ارشاد است.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی، همایش تخصصی حافظان قرآن، تجلیل از فعالان قرآنی و برگزاری دوره تربیت معلم سبک زندگی اسلامی از جمله اقدامات و عملکرد سازمان است.

مهدوی با بیان اینکه حدود ۲۰۰ روحانی در روستاهای استان فعالیت داشتند، افزود: در پی پالایش افراد، اصلاحاتی انجام شد و نیروی طلبه جوان و خوش فکر را در اولویت به کارگیری قرار دادیم و ۱۲۰ روحانی امسال در روستاها مستقر هستند و قرار است تا ۱۶۸ نفر افزایش یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر هشت پایگاه اجتماعی با حضور روحانیون در استان فعال هستند که قرار است به ۲۰ پایگاه ارتقا یابد، افزود: اجرای طرح امام محله و پایگاه‌های اجتماعی در مناطق آسیب پذیر استان نیز انجام شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه