قدردانی مدیرکل ارشاد گیلان از رسانه ها برای پوشش مطلوب اخبار انتخابات

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن قدردانی از حضور پررنگ رسانه ها و پوشش مطلوب انتخابات، گفت: نقش رسانه در پوشش این حماسه بر کسی پوشیده نیست.

قدردانی مدیرکل ارشاد گیلان از رسانه ها برای پوشش مطلوب اخبار انتخابات

به گزارش ۸دی،فیروز فاضلی با اشاره به حضور پرشور، حماسی و معنادار مردم در انتخابات روز جمعه، اظهار کرد: حضور پرشور ملت ایران به ویژه گیلانیان نشان دهنده درک و بینش عمیق نسبت به مسائل و حق رأی خود و تأثیر آن است.

 وی با بیان اینکه طی ۴۲ سال گذشته بارها شاهد بودیم که در لحظه‌های حساس ملت ایران شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشته است، افزود: این حضور به جمهوریت نظام که از سه شعار مهم انقلاب اسلامی بود معنا بخشید.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به حضور پر رنگ رسانه‌های مکتوب و مجازی برای پوشش حداکثری این حماسه حضور اشاره کرد و گفت: نقش رسانه‌ها در نمایش این حضور بر کسی پوشیده نیست.

 وی با بیان اینکه امروز رسانه یکی از ابزار قدرت برای انتقال رویدادها و حوادث در جهان است، اضافه کرد: در روز انتخابات بیش از ۶۰۰ خبرنگار و عکاس رسانه‌های مکتوب و مجازی تلاش کردند تا این حضور حماسی و شعور سیاسی ملت ایران به ویژه گیلانیان را به نمایش بگذارند.

 فاضلی ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران و عکاسان گیلانی برای پوشش مطلوب اخبار انتخابات، بیان کرد: انتظار می‌رود رئیس جمهور منتخب به مطالبات این قشر زحمتکش که با وجود سختی کار از معیشت و امنیت شغلی مناسبی برخوردار نیستند توجه ویژه داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه