نماینده مردم رشت و خمام در گفتگو با ۸دی:

پیام حضور میلیونی مردم در انتخابات تجدید عهد با رهبری است/ انتخابات ۱۴۰۰ دشمنان را ناامید کرد/ پرونده تخلفات دولت روحانی به قوه قضائیه ارسال شد

احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام در مجلس، گفت: سال‌هاست که دولتمردان ما آنطور که باید به ظرفیت‌های داخلی و اقتصاد و معیشت مردم توجه ندارند و به جای آن چشم امید به آمریکا دوخته‌اند اما خوشبختانه دولت انقلابی توسط مردم انتخاب شده است و از این پس همه باید برای تحقق آرمان‌های انقلاب و رفع مشکلات، دلسوزانه به فکر مردم باشند و کمک کنند که دولت قوی و مقتدرانه به وظایف خود عمل کند.

پیام حضور میلیونی مردم در انتخابات تجدید عهد با رهبری است/ انتخابات ۱۴۰۰ دشمنان را ناامید کرد/ پرونده تخلفات دولت روحانی به قوه قضائیه ارسال شد

محمدرضا احمدی سنگری در گفتگو با خبرنگار هشت دی، ضمن قدردانی از حضور گسترده ملت ایران در انتخابات اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که ملت ایران با وجود تمام تبلیغات و هجمه‌های دشمن علیه آیت الله رئیسی و دعوت مردم به عدم مشارکت در انتخابات، با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای تمام توطئه‌ها را خنثی کردند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام حضور میلیونی مردم در انتخابات گفت: ملت با حضور خود اعلام کردند که به کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا و در رأس آن سردار جبهه مقاومت وفادار بوده و در تمام این سال‌ها در خط ولایت حرکت کرده‌اند.

وی پایبندی به ولایت مطلقه فقیه و اجرای منویات رهبری توسط مردم را دیگر پیام حضور میلیونی پای صندوق‌های رای دانست و افزود: مردم در طول این سال‌ها با رهبران دینی خود عهد و پیمان بستند و نشان دادند که به رهبری نظام علاقه دارند و با وجود فشارهای جاهلان و کج اندیشان داخلی و بیرونی در انتخابات حضور گسترده داشتند.

احمدی خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در انتخابات امسال نشان داد که آنها به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم و انقلاب دست رد زده و به آنها ثابت کردند که نیازی به تصمیم‌گیری کسی ندارند بلکه خودشان پای کشور و انقلاب و آرمان‌ها ایستاده اند.

وی با بیان اینکه مردم ما با حضور گسترده در انتخابات به تمام دنیا ثابت کردند که استقلال و عدم وابستگی به قدرت های استکباری دارند افزود: ما با هیچکس از جمله کدخدا عهد اخوت نداریم بلکه تنها به خدا توکل کرده و بر عهدی که با پروردگار بسته‌ایم، ایستاده‌ایم.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه پس از برگزاری انتخابات یأس و ناامیدی بین دشمنان داخلی و خارجی ایجاد شد ادامه داد: دشمنان پس از مشاهده حضور میلیونی مردم به فرافکنی روی آورده و گفتند که ملت ایران قابل پیش‌بینی نیستند اما این حرف‌ها نشان دهنده فشل بودن و منفعل شدن آنها است.

وی با بیان اینکه مردم ایران با وجود تمامی فشارها و مشکلات و هجمه‌های تبلیغی حدود ۵۰ درصد در انتخابات شرکت کردند تصریح کرد: مشکلات، بد اخلاقی ها و بداندیشی‌هایی که دولت در طول این ۸ سال داشت مانع حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای نشد.

وی افزود: سال‌هاست که دولتمردان ما آنطور که باید به ظرفیت‌های داخلی و اقتصاد و معیشت مردم توجه ندارند و به جای آن چشم امید به آمریکا دوخته‌اند اما خوشبختانه دولت انقلابی توسط مردم انتخاب شده است و از این پس همه باید برای تحقق آرمان‌های انقلاب و رفع مشکلات، دلسوزانه به فکر مردم باشند و کمک کنند که دولت قوی و مقتدرانه به وظایف خود عمل کند.

احمدی با بیان اینکه مجلس فعلی از همان ابتدای کار تمامی تخلفات روشن و آشکار دولت را رصد کرده است بیان کرد: ۱۳ قانون و مصوبه مجلس توسط دولت پایمال و بدان عمل نشده است که همه آنها را برای قوه قضاییه ارسال کرده‌ایم و رئیس جمهور موظف است تا پایان کار خود، در این باره به مجلس پاسخگو باشد.

وی در خصوص رویکرد دولت رئیسی درباره برجام گفت: در جلسه‌ای که با آیت‌الله رئیسی داشتیم وی تاکید کرد که موضع دولتش درباره برجام همان نگاه رهبری است و این معاهده در صورتی ادامه خواهد داشت که یک طرفه نباشد و محورهای ۹ گانه مد نظر رهبری در آن رعایت شود در غیر این صورت نباید به آنها اعتماد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه