“زاکانی” موج جدید وحدت کاندیداهای انقلاب را آغاز کرد/ ما ۵ نامزد انقلابی باید به انسجام و هم افزایی برسیم و مردم را حیران نکنیم

امتحان بزرگ نامزدهای انقلابی در همین است که مردم را دعوت به جریان انقلابی کنیم نه به خودمان. مردم از بین این پنج نفر به کسی که اقبال بیشتری در عموم مردم دارد، رای بدهند.

“زاکانی” موج جدید وحدت کاندیداهای انقلاب را آغاز کرد/ ما ۵ نامزد انقلابی باید به انسجام و هم افزایی برسیم و مردم را حیران نکنیم

به گزارش ۸دی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : هر یک از ۵ نامزد جریان انقلاب مراقب باشند با زندگی مردم بازی نکنند و دچار خودپرستی نشوند

 علیرضا زاکانی در مسجد جامع نارمک افزود : مراقب باشیم مردم را پای صندوق های رای دچار تشتت نکنیم و تصمیمی انقلابی بگیریم .

وی گفت : اگر کسی از این ۵ نفر گفت برنامه ام بهترین است اشکالی ندارد اما اگر بگوید فقط به من  رای بدهید حتما ریگی در کفش دارد .

زاکانی گفت : ۵ نامزد با هم صحبت کنند و مردم را گرفتار نکنند و  با هم  هم افزایی داشته باشند تا اتفاق سال ۹۲ رخ ندهد که رئیس جمهوری بیاید که وزاریش چند ماه التماس کنند اما نتوانتد او را ببینند .

زاکانی با بیان اینکه دعوت به خود حرام است، افزود: ما پنج نفر باید به انسجام برسیم و مردم را حیران نکنیم و کسی حق ندارد دعوت به خود بکند و باید دعوت به تفکر و جریان بکنیم

وی در پایان تاکید کرد: مردم از بین این ۵ نفر به کسی که اقبال بیشتری در عموم مردم دارد، رای بدهند.

در همین حال، جواد تاجیک، جانشین ستاد دکتر زاکانی طی توییتی نوشت:
«زاکانی؛ امشب در مسجد جامع نارمک:
ما پنج نامزد انقلابی باید به انسجام و هم‌افزایی برسیم و مردم را حیران نکنیم. امتحان بزرگ نامزدهای انقلابی در همین است که مردم را دعوت به جریان انقلابی کنیم نه به خودمان. مردم از بین این پنج نفر به کسی که اقبال بیشتری در عموم مردم دارد، رای بدهند.»

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
باسلام خدمت دکتر عزیز و محبوبمان جناب آقای دکتر زاکانی.بسیار خرسندیم که مردانی چون شما را درکشورمان داریم.ان شاءالله خداوند بر علو درجاتتان بیفزاید.تنها با توکل بخدا و دوری از تفرقه افکنی بین جریان انقلابی میتوانیم از این عرصه پر خطر عبور کنیم و طعم خوش حکومت اسلامی را به مردم ستمدیده کشورمان بچشانیم.موفق و موید و سربلند باشید.
در حاشیه