نیکزاد در جمع صنعت گران گیلان:

اقتصاد دلالی دغدغه تولید کنندگان/ بوروکراسی اداری مهمترین ضعف در اقتصاد کشور است

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در جمع صنعتگران گیلانی با بیان اینکه اقتصاد دلالی یکی از دغدغه های تولید کنندگان است، گفت: بوروکراسی اداری مهمترین ضعف در اقتصاد کشور است.

اقتصاد دلالی دغدغه تولید کنندگان/ بوروکراسی اداری مهمترین ضعف در اقتصاد کشور است

به گزارش ۸دی،علی نیکزاد امروز در جمع صنعت گران گیلان اظهار کرد: توجه به تولید و کارآفرینان بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی ستاد های مردمی آیت الله رئیسی در کشور با بیان اینکه بهترین اقتصاد در ایران اقتصاد دلالی است که بالاترین سود را دارد گفت : فساد و بوروکراسی اداری مهمترین ضعف در اقتصاد کشور است.‌

نیکزاد بیان کرد: بانک ها با ارائه تسهیلات با سود بالا یکی دیگر از معضلات حوزه تولید است ، چرخ صنعت با این روال نخواهد چرخید.

وی چالش ترین و امنیت ترین مشکل ایران را بیکاری دانست و ادامه داد : معضلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و امنیت از جمله آسیب های بی توجهی به تولید و کارآفرینان است.

نیکزاد با اشاره به اینکه عشق به وطن، کار آفرینان را در کشور ماندگار کرده است وگرنه با سرمایه که داشتند می توانستند به خارج از مرز ها بروند افزود: امروز تولید کنندگان با مشکلات بسیاری دسته پنجه نرم می کنند.

رئیس شورای هماهنگی ستاد های مردمی آیت الله رئیسی در کشور با اشاره به اینکه تولید کنندگان و کارآفرینان در جامعه دارای جایگاه ارزشمندی هستند قدر دان این اقشار پر تلاش درجامعه باشید ادامه داد: آیت الله رئیسی با ورود ش به دستگاه قضا بسیاری از مشکلات موانع تولید را شناسایی و حل کرده و در گیلان نیز کارگاه های تولیدی که رها شده بودن را با بررسی و پیگیر ی های صورت گرفته عوامل را شناسایی و کارخانه های تولیدی را باز گشایی کرد.‌

 

نیکزاد خاطر نشان کرد : دولت بایستی از تولید حمایت کنند و درک صحیحی از تولید و تولید کننده داشته باشند.
رئیس شورای هماهنگی ستاد های مردمی آیت الله رئیسی در کشور به تولیدات کشاورزی اشاره و اظهار داشت : ۱۵ درصد سود تولید به دست کشاورزان می رسد ۸۵ درصد در دست دلال است. ‌

وی اظهار کرد : تیم قوی دکتر آیت الله رئیسی تولید محور عمل می کند و با مفاسد این حوزه با جدیت برخورد خواهد کرد.‌

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه