“رئیسی” : رقبای من ناکارآمدی،‌ فساد و وضعیت موجود است

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: رقیبانی که مشاهده می‌شوند محترم هستند ولی رقیب خودم را ناکارآمدی،‌ فساد و وضعیت امروز که مردم آن را که نمی‌پسندند و از آن گله‌مندند و در جامعه ناامیدی را رواج می‌دهد، می‌دانم.

“رئیسی” : رقبای من ناکارآمدی،‌ فساد و وضعیت موجود است

به گزارش ۸دی، “سید ابراهیم رئیسی”، کاندیدیای انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود خود به محل مناظرات انتخابات در صداو سیما گفت: پرچمی که امام برافراشت و شهدای ۱۵خرداد دنبال آن بودند اجرای  و عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض بود.

وی در ادامه افزود: امروز بعد از ۴۰سال از انقلاب اجرای عدالت موضع مهم است و ایجاد تحول در مدیریت اجرایی کشور ضروری است و مردم تغییر می خواهد و وضع موجود موجب نگرانی جوانان است و لازمه تغییر وضع موجود حضور با معنی مردم در صحنه و تصمیم و اراده ملت است. رقیبانی که مشاهده می‌شوند محترم هستند ولی رقیب خودم را ناکارآمدی،‌ فساد و وضعیت امروز که مردم آن را که نمی‌پسندند و از آن گله مندند و در جامعه ناامیدی را رواج می‌دهد می‌دانم.

این کاندیدا بیان کرد: مردم امروز کارنامه و برنامه را با هم خواهند دید و مردم باید با عملکرد افراد قضاوت کنند که آیا توان اجرای برنامه وجود دارد یا نه و باید داوری را به عهده مردم گذاشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه