رئیس‌جمهور وارد بم شد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور وارد بم شد.

رئیس‌جمهور وارد بم شد

به گزارش هشت‌دی امروز سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور برای افتتاح چندین طرح در شرق استان کرمان وارد بم شد.

افتتاح طرح‌های آبرسانی به بم و بروات، خطوط انتقال برق به بم و جیرفت، واحد گازی شرکت فولاد بوتیای ایرانیان، تحویل ۲۶۰ پنل خورشیدی به عشایر استان، برق‌رسانی به ۴ روستای فاقد برق و… از جمله برنامه‌های سفر رئیس دولت سیزدهم به استان کرمان است.

همچنین بازدید از خط انتقال آب به رفسنجان دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در سفر به استان کرمان است.

رئیس‌جمهور: مسائل ضروری مردم اولویت دولت است

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به بم اظهار کرد: مردم کرمان همواره نشان دادند در دوران‌های سخت و فراز و فرودهای آن ولایت‌مدار و حامی انقلاب هستند و نقش آنها و سردارانشان در دوران مقدس و دفاع از حریم و حرم دیده شده است.

وی بیان داشت: ظرفیت‌های بسیاری در استان کرمان وجود دارد و وظیفه دولت سنگین است؛ کارهای خوبی شده اما برخی مشکلات مردم را رنج می‌دهد و دولت برای اجرای طرح‌ها از مسائل ضروری مردم غافل نیست.

رئیس‌جمهور یکی از این مشکلات را کمبود آب شرب برشمرد و گفت: در شهری که به کشاورزی و گردشگری معروف است و در نزدیکی سواحل مکران قرار دارد آب از مشکلات مردم و موجب رنج مردم شده است.

وی افزود: امروز با تلاشی که شده دسترسی به آب گوارا پس از ۱۲ سال امکان‌پذیر شده است و این کارها پیشرفت ساز است و من از چندین طرح دیگر نیز بازدید خواهم کرد، اما باید به سرعت آنها را برای بهره‌برداری آماده کرد تا مردم از این ظرفیت‌های بزرگ بهره‌مند شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه