فعال بودن دوربین‌های هوشمند در گیلان

رئیس پلیس‌راه گیلان با اشاره به فعال بودن تمامی دوربین‌های هوشمند در جاده‌های گیلان گفت: خودروهایی که به تذکرات ماموران پلیس راه بی‌توجه و بدون در نظر گرفتن قوانین به شهرهای زرد، نارنجی و قرمز ورود می‌کنند به ترتیب ۵۰۰ و یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

فعال بودن دوربین‌های هوشمند در گیلان

به گزارش ۸دی،جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ورود خودروها با پلاک غیربومی به گیلان از روز گذشته ممنوع اعلام شده است، اظهار کرد: از روز گذشته ماموران پلیس راه در سه محور ورودی استان یعنی محور رودبار، آستارا و جابکسر حضور داشته و اجازه ورود هیج خودرویی به گیلان داده نمی‌شود.

وی با اشاره به فعال بودن تمامی دوربین‌های هوشمند در جاده‌های گیلان گفت: خودروهایی که به تذکرات ماموران پلیس راه بی‌توجه و بدون در نظر گرفتن قوانین به شهرهای زرد، نارنجی و قرمز ورود می‌کنند به ترتیب ۵۰۰ و یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس‌راه گیلان از جریمه ۲۰۰ خودرو غیربومی در گیلان در روز گذشته خبر داد و افزود: در روز گذشته ۲۰۰ خودروی غیر بومی با ۵۰۰ هزار تومان جریمه و ۲۰۰ خودرو هم با تذکر پلیس از ادامه سفر منصرف شدند.

صفاری با اشاره به آخرین وضعیت جاده های استان گیلان بیان کرد: مردم با توجه به شرایط کرونایی کشور هشدارهای وزارت بهداشت را جدی گرفته و میزان خودروی ورودی به گیلان با کاهش چشمگیر مواجه و وضعیت ترافیکی در محورهای ورودی استان روان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه