رئیس دادگستری فومن:

ممنوعیت خرید و فروش اراضی ملی در فومن/ دهیاران هوشیار باشند

رئیس دادگستری فومن با اشاره به ممنوعیت خرید و فروش اراضی ملی در این شهرستان، گفت: دهیاران در زمان معامله اراضی در سطح روستاها دقت و هوشیاری لازم را داشته باشند.

ممنوعیت خرید و فروش اراضی ملی در فومن/ دهیاران هوشیار باشند

به گزارش ۸دی،جمشید مهرپیما امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فومن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و حماسه سوم خرداد، گفت: همه ما به دنبال خدمت بی منت به شهروندان هستیم.

وی با بیان اینکه، لازمه خدمت صادقانه به مردم عمل به مُر قانون است، تصریح کرد: در وضعیت اقتصادی امروز جامعه و شیوع کرونا باید حقوق شهروندی رعایت شود.

رئیس دادگستری فومن به برگزاری انتخابات در خرداد ماه امسال اشاره و با بیان اینکه لازمه افزایش مشارکت مردم خدمت بی منت است، اضافه کرد: مسئولان باید نقاط ضعف در حوزه کاری خود را شناسایی کرده و در راستای رفع آن تلاش کنند.

مهر پیما با بیان اینکه دستگاه در بحث صیانت از انفال، اشجار، اراضی ملی و رودخانه‌ها همکاری لازم را داشته باشند، ادامه داد: دهیاران باید در معامله اراضی ملی دقت بیشتری داشته و برای افرادی که اراضی ملی را غصب کرده حق ایجاد نکنند.

وی با اشاره به اینکه در انجام کار افراد تبعیض قائل نشوید، افزود: با توجه به اینکه امسال سال تولید، حمایت و مانع زدایی ها است هر گونه موانع در جهت رشد اقتصادی را برداشته و سعی کنیم برطرف شود.

رئیس دادگستری فومن با تاکید بر اینکه خرید و فروش اراضی ملی ممنوع است، تصریح کرد: هر مسئولی که در این خصوص وظیفه خود را به درستی انجام ندهد باید پاسخگو باشد.

مهرپیما به وضعیت نامناسب آسفالت در سطح شهر اشاره کرد و افزود: در اتوبان فومن که شاهد تصادفات بسیاری هستیم و این موضوع بارها تکرار شده اما تاکنون هیچ تغییر در وضعیت این اتوبان ایجاد نشده است.

وی با تاکید بر عدم به کارگیری امکانات دولتی در ایام انتخابات، گفت: امکانات اداری و دولتی باید فقط در روز انتخابات به کار گرفته شود و استفاده از وسایل دولتی و تبلیغ برای کاندیدای مورد نظر خود در فضای اداری جرم تلقی می‌شود.

آزادسازی خرمشهر، نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس به شمار می‌رود

سرهنگ حمید جانباز نیز در این جلسه، اظهار کرد: طبق بیانات امام راحل، فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش‌ها است.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ جنگ ایران به شمار می‌رود، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان به ویژه نسل سوم انقلاب امری ضروری است.

فرمانده سپاه فومن با اشاره به اینکه فتح خرمشهر همواره به عنوان یک نگین و حماسه بزرگ مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: صیانت از ارزشهای دفاع مقدس و ایثار رزمندگان و انتقال دستاوردهای آن حماسه‌های بزرگ وظیفه همگانی است.

فرمانده سپاه فومن به رشادت رزمندگان اشاره کرد و افزود: رزمندگان ما با سلاح ایمان در برابر دشمن ایستادگی کردند و شهر خرمشهر را از چنگال نیروهای کفر بیرون آوردند.

وی به اهمیت برگزاری مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، اجرای پویش نذر خون، نشست‌های بصیرتی، اهدای بسته‌های معیشتی، یادواره ۱۵ شهید عملیات بیت المقدس با گلباران مزار شهدا، افتتاح ساختمان واحد مقاومت بسیج و پنج واحد مسکونی برای نیازمندان از برنامه‌های شاخص گرامیداشت آزادسازی خرمشهر توسط سپاه ناحیه فومن می‌باشد.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه