فرمانده سپاه ناحیه فومن خبر داد:

توزیع ۳۱۳ بسته کمک معیشتی و ۱۳ رأس گوسفند بین نیازمندان فومن

فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: همزمان با آخرین روز از هفته بسیج ۳۱۳ بسته کمک معیشتی و ۱۳ رأس گوسفند بین نیازمندان فومن توزیع شد.

توزیع ۳۱۳ بسته کمک معیشتی و ۱۳ رأس گوسفند بین نیازمندان فومن
به گزارش ۸دی،حمید جانباز با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: همزمان با آخرین روز از هفته بسیج در قالب کمک مومنانه  ۳۱۳ بسته کمک معیشتی و ۱۳ رأس گوسفند بین نیازمندان فومن توزیع شد.
وی با بیان اینکه در مجموع در کل هفته بسیج یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است افزود: افتتاح پنج واحد مسکن مددجویی با اعتبار هزینه شده ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر برنامه‌های آخرین روز هفته بسیج در فومن بود.
فرمانده سپاه ناحس گفت: ساختمان حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه الزهرا(س) خواهران گوراب پس و حوزه مقاومت بسیج حضرت ام‌البنین(س) خواهران رودپیش در آخرین روز از هفته گرامیداشت بسیج افتتاح شد.

جانباز تصریح کرد: بسیج امروز یک سازمان یا یک نهاد یا یک شخصیت حقوقی و حقیقی نبوده بلکه این شجره طیبه به برکت خون شهدا شناخته شده و یک فرهنگ، گفتمان و یک ایدئولوژِی اصیل در جهان است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با تاکید بر ترویج فرهنگ بسیج در جامعه خاطرنشان کرد: آشنایی جوانان و نوجوانان و نسل‌های آینده با فرهنگ بسیج ضروری است.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه