نماینده مردم رشت و خمام در گفتگو با ۸دی:

پیشرفت‌های گیلان پس از انقلاب قابل مقایسه با قبل آن نیست/ رضایتمندی مردم در گرو انتخاب درست و شایسته

 نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه پیشرفت و توسعه گیلان قبل و بعد از پیروزی انقلاب قابل مقایسه با یکدیگر نیست گفت: رضایتمندی مردم در گرو انتخاب درست و شایسته است لذا باید فردی را انتخاب کنیم که منافع مردم را در نظر داشته باشد و برای خدمت گذاری وارد میدان شود و اتقلابی و دلسوز و پیرو خط ولایت فقیه عمل کند.

پیشرفت‌های گیلان پس از انقلاب قابل مقایسه با قبل آن نیست/ رضایتمندی مردم در گرو انتخاب درست و شایسته

محمدرضا احمدی سنگری در گفتگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به رشد و توسعه چشمگیر گیلان پس از انقلاب گفت: قبل از پیروزی انقلاب هیچ یک از روستاها و حتی برخی از شهرها نیز برق نداشتند اما امروزه در تمام روستاها زیرساخت برق داریم و راه‌های عمرانی و جاده‌های مواصلاتی که قبلا یا وجود نداشتند یا آسفالت نبودند امروزه توسعه یافته است‌.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه مردم گیلان قبل از انقلاب از آب چاه استفاده می‌کردند و به آب شهر دسترسی نداشتند افزود: هم اکنون بزرگترین تصفیه خانه آب شرب در سنگر واقع شده که به بسیاری از شهرستان‌های گیلان آب رسانی می‌کند.

احمدی با اشاره به نبود ماشین آلات کشاورزی قبل از پیروزی انقلاب و سختی‌هایی که کشاورزان به دلیل نبود امکانات و تجهیرات متحمل می‌شدند بیان کرد: توسعه دانشگاه گیلان و آزاد و پیام نور و پیشرفت علمی استان گیلان با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

وی افزایش چشمگیر نرخ با سوادی در استان گیلان را یکی دیگر از ثمرات انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: در بسیاری از حوزه‌ها رشد چشمگیری داشتیم البته نسبت به سایر استان‌ها عقب ماندگی‌هایی داریم که باید حتما جبران شود.

احمدی افزود: مردم گیلان همواره به نخبه بودن و فرهیختگی شهره هستند و خود برای آینده تصمیم می‌گیرند و تحت تاثیر القائات دشمنان نیستند چرا که میراث دار میرزا کوچکی هستند که در جهت حفظ استقلال کشور رو به روی تمام دشمنان ایستاد و به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه مردم ما با وجود گلایه‌ها و نارضایتی‌های به حق اما به انقلاب اسلامی وفادار هستند تصریح کرد: ما برای پیروزی و حفظ این انقلاب شهدای زیادی تقدیم کردیم که سردار سلیمانی در راس آنها است و مردم ما هرگز این فداکاری‌ها را فراموش نمی‌کنند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس رضایتمندی مردم را در گرو انتخاب درست و شایسته عنوان کرد و گفت: باید فردی را انتخاب کنیم که منافع مردم را در نظر داشته باشد و برای خدمت گذاری وارد میدان شود و اتقلابی و دلسوز و پیرو خط ولایت فقیه عمل کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه