سیدعلی آقازاده در گفتگو با ۸دی:

ریشه دستاوردهای انقلاب استقلال و خودباوری است

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس، ریشه دستاوردهای انقلاب استقلال، عزت و خودباوری، خوداتکایی و توسعه و پیشرفت در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و آگاهی اجتماعی دینی و انقلابی است، گفت: تاریخ انقلاب نشان می‌دهد که مردم ما همواره از موانع و سختی‌ها عبور می‌کنند و شناخت خوبی نسبت به فرصت‌ها و دشمنانشان دارند.

ریشه دستاوردهای انقلاب استقلال و خودباوری است

“سید علی آقازاده” در گفتگو با خبرنگار هشت دی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای کل کشور دستاوردهای بزرگی داشته است اظهار کرد: مردم گیلان در فضای جمهوری اسلامی زندگی می‌کنند و ریشه دستاوردهای انقلاب استقلال، عزت و خودباوری، خوداتکایی و توسعه و پیشرفت در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و آگاهی اجتماعی دینی و انقلابی است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به عقب ماندگی‌های گیلان نسبت به سایر استان‌ها، گفت: گیلان هم پای سایر استان‌ها رشد اقتصادی نداشت اما در حوزه فرهنگی و خدمت به انقلاب مانند حضور گسترده رزمندگان در جبهه‌ها تاریخی عمل کرد.

وی با بیان اینکه زحمات مردم گیلان به لحاظ اقتصادی توسط دولت‌ها جبران نشد خاطرنشان کرد: فرصت‌های طبیعی و کشاورزی بی نظیری در گیلان وجود دارد که مورد غفلت واقع شده و به ظرفیت‌های گردشگری و اقتصاد دریایی آن نیز بی توجهی شده است.

آقازاده با بیان اینکه پیشرفت و توسعه گیلان در ۸ سال دولت روحانی در حد فاجعه است تصریح کرد: عقب مانده ترین منطقه به لحاظ توسعه به برکت دولت فعلی، گیلان است.

تاریخ انقلاب نشان می‌دهد که مردم ما همواره از موانع و سختی‌ها عبور می‌کنند

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه مردم ما در کنار گلایه‌ها و نگرانی‌های امروز، چشم اندازها و امیدواری‌هایی نیز برای آینده دارند گفت: اگرچه کم لطفی‌ و اجحاف در حق مردم شده اما تاریخ انقلاب نشان می‌دهد که مردم ما همواره از موانع و سختی‌ها عبور می‌کنند و شناخت خوبی نسبت به فرصت‌ها و دشمنانشان دارند.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات پیش رو مشارکت پرشوری خواهند داشت خاطرنشان کرد: تشخیص مردم درباره اینکه “چه کسی بهترین است” اهمیت زیادی دارد و باید توجه داشت که وضعیت فعلی کشور ناشی از انتخاب غلط مردم نیست بلکه مسئولان به وعده‌های انتخاباتی خود عمل نکردند.

آقازاده با بیان اینکه مردم از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شوند ادامه داد: باید شخص امانتدار، دست و چشم پاک، کارآمد و شخصی که دغدغه خدمت به مردم را دارد انتخاب کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه