کارکنان سپاه ناحیه آستارا خون اهدا کردند

فرمانده و تعدادی از کارکنان سپاه ناحیه آستارا با حضور در پایگاه انتقال خون این شهرستان به هموطنان نیازمند خون اهدا کردند.

کارکنان سپاه ناحیه آستارا خون اهدا کردند

به گزارش ۸دی،سرهنگ پاسدار«بهزاد قنبری» امروز(پنجشنبه، ۱۶ اردیبهشت) در حاشیه اهدای خون کارکنان سپاه و بسیجیان گفت: امروز ۲۵ نفر از کارکنان سپاه ناحیه آستارا و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید نژند نقیب زاده شهری با حضور در پایگاه انتقال خون این شهرستان به هموطنان نیازمند خون اهدا کردند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه این امر خداپسندانه و خیرخواهانه در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون انجام شد، افزود: کارکنان سپاه و بسیجیان با مشارکت در این امر خداپسندانه، مسئولیت خود را در قبال سلامت جامعه نشان دادند.

قنبری با اشاره به حضور فعال سپاه و بسیج در عرصه های مختلف، خاطرنشان کرد: بسیجیان هر موقع ضرورتی باشد در عرصه های مختلف به یاری مردم شتافته اند و مشکلات را برطرف کرده اند.

«عبدالله کریم زاده» نیز در حاشیه این اقدام ارزشمند و خیرخواهانه،اظهارکرد: اهمیت اهدای خون کمتر از اهدای عضو نیست.

مسئول پایگاه انتقال خون بندر آستارا با اعلام نیاز به فرآورده های خونی، از علاقه مندان اهدای خون خواست همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت هشت تا ۱۳ به این پایگاه به نشانی خیابان گمرک، محوطه اورژانس قدیمی مراجعه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه