مسئول اجرایی موکب نورالزهرا در گفتگو با ۸دی مطرح کرد:

اقدامات موکب نورالزهرا در ماه رمضان/ پخت و توزیع روزانه ۶هزار قرص نان و ۷۰۰ پُرس غذای گرم

“مجید ذاتی” مسئول اجرایی موکب نورالزهرا در گفتگو با ۸دی با اشاره به پخت و توزیع روزانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ پُرس غذای گرم، گفت: روزانه ۵ تا ۶ هزار قرص نان نیز توسط خادمین این موکب تولید و در نقاط مختلف شهرستان رشت توزیع می‌شود.

اقدامات موکب نورالزهرا در ماه رمضان/ پخت و توزیع روزانه ۶هزار قرص نان و ۷۰۰ پُرس غذای گرم

“مجید ذاتی” مسئول اجرایی موکب نورالزهرا در گفتگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به پخت روزانه ۶هزار قرص نان توسط نانوایی سیار این موکب، اظهار کرد: خادمین موکب نورالزهرا از ابتدای ماه مبارک رمضان در راستای طرح مواسات و همدلی فعالیت خود را در چند قالب اجرا کرده‌اند.

وی افزود: در نانوایی سیاری که از ابتدای ماه مبارک رمضان راه‌اندازی شده، روزانه ۵ الی ۶ هزار قرص نان تولید می شود و به صورت بهداشتی بسته‌بندی شده و توسط گروه‌های جهادی در نقاط مختلف شهرستان رشت توزیع می‌شود.

مسئول اجرایی موکب نورالزهرا بیان کرد: از شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) هم نانوایی‌هایی جهت توزیع نان رایگان تجهیز می شود که البته ۹۰درصد آن در مناطق کم‌برخوردار است و این اقدام تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

ذاتی در بخش دیگری از سخنانش گفت: خادمین موکب نورالزهرا از ابتدای ماه مبارک تاکنون روزانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ پرس غذای گرم آماده و بین افراد کم‌برخوردار توزیع می‌کنند و روزانه افطاری ساده هم تهیه و بین اقشار جامعه ارائه می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه