تلاش سپاه برای حل مشکلات کشاورزان صومعه سرایی/ آبیاری بیش از ۱۶۰هکتار شالیزار با تأمین ۳دستگاه پمپاژ دیزل 

فرمانده سپاه صومعه سرا در گفتگو با ۸دی با بیان اینکه برخی شالیزارهای این شهرستان از جمله روستای بهمبر ضیابر و پشت سرا و میانبر از توابع بخش گوراب زرمیخ دچار کم آبی شده و کشاورزان را با مشکلاتی مواجه کرد، گفت: با تأمین ۳ دستگاه پمپ دیزل مشکل آبیاری بالغ بر ۱۶۰ هکتار زمین کشاورزی مردم حل شد.

تلاش سپاه برای حل مشکلات کشاورزان صومعه سرایی/ آبیاری بیش از ۱۶۰هکتار شالیزار با تأمین ۳دستگاه پمپاژ دیزل 

سرهنگ جهانبخش آرمان فرمانده سپاه صومعه سرا در گفتگو با خبرنگار هشت دی در رابطه با تلاش سپاه برای حل مشکل کم آبی شالیزارهای مناطقی از شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: برخی روستاهای این شهرستان از جمله روستای بهمبر ضیابر و دو روستا از توابع بخش گوراب زرمیخ دچار کم آبی شده و کشاورزان با مشکلاتی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه ۳ دستگاه پمپ برای این سه منطقه در نظرگرفته شده است، گفت: حجم آب دهی این پمپ های دیزلی خیلی بالاست و هر کدام بالغ بر ۶۰، ۷۰ هکتار از سالیزارهای دچار کم آبی را پوشش می دهد.

فرمانده سپاه صومعه سرا تصریح کرد: در این ۳ منطقه مشکل بالغ بر ۱۶۰ هکتار زمین کشاورزی مردم حل شد و در دستور کار داریم اگر در حوزه ها، بخش ها و روستاهای دیگر در کنار دستگاه های اجرایی دیگر مشکلات مردم بویژه کشاورزان را مرتفع کنیم.

آرمان در خصوص میزان شالیزارهایی که دچار کم آبی شده، افزود: آن چیزی که برای ما گزارش شد ۳ منطقه از جمله روستاهایی مانند بهمبر ضیابر، پشتمسار و میانبر گوراب زرمیخ دچار کم آبی شدید بودند و با تعبیه این پمپ ها حدود ۱۶۰ هکتار از شالیزارهای کشاورزی را پوشش می دهد.

سرهنگ آرمان در خصوص دیگر اقدامات سپاه برای حل مشکلات کشاورزان، خاطرنشان کرد: بر اساس نیازهایی که توسط فرماندهان پایگاه های مقاومت و دهیاران گزارش می شود در بحث لایروبی، تهیه موتور پمپ و… با حمایت سردار فرماندهی سپاه قدس گیلان و سازمان بسیج سازندگی استان و سایر دستگاه های اجرایی شهرستان اقدام خواهیم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه