خدمت رسانی نیروهای بسیجی و مردمی در مناطق سیل زده صومعه سرا + تصاویر و فیلم

فرمانده سپاه صومعه سرا با اشاره به آمادگی سپاه به کمک سایر مسئولان در لایروبی رودخانه ها و محکم‌ سازی و مقاوم سازی سدها و دیواره رودخانه ها، گفت: در ساعات ابتدایی وقوع سیل و آبگرفتگی، فرماندهان پایگاه ها و همکاران در بسیج سازندگی و نیروهای بسیجی در قالب گروه های جهادی با همکاری مردم و سایر مسئولین پایه کار آمدند.

خدمت رسانی نیروهای بسیجی و مردمی در مناطق سیل زده صومعه سرا + تصاویر و فیلم

سرهنگ جهانبخش آرمان فرمانده سپاه صومعه سرا در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سپاه در مناطق سیل زده این شهرستان، اظهار کرد: در ساعات ابتدایی وقوع سیل و آبگرفتگی فرماندهان پایگاه ها و همکاران ما از بسیج سازندگی و نیروهای بسیجی در قالب گروه های جهادی با همکاری مردم و سایر مسئولین پایه کار آمد.

وی تامین آب معدنی و وسایل اساسی مورد نیاز مردم که آسیب دیده بودند و استفاده از ظرفیت های محلی مثل تراکتور، لودر، بولدوزر، کامیون و وسایل سنگین که بخشی از آن هم با پیگیری نماینده و فرماندار شهرستان برای دپو و ایجاد سد برای جلوگیری از ورود آب به روستا استفاده شد را بخشی از اقدامات انجام شده خواند.

نوید بسیج سازندگی برای اعطای وام قرض الحسنه به مردم آسیب دیده

فرمانده سپاه صومعه سرا با بیان اینکه تخلیه آب از حیاط منازل از طریق موتورهای دیزل و لجن کش به کمک بسیجیان و همکاران مان در انجام شد، گفت: از طریق بسیج سازندگی هم نویدی داده شده تا برای خانواده هایی که کشاورز هستند و واقعا آسیب دیده اند کمک هایی به عنوان وام در نظر گرفته شود و هر کمکی که از دستمان برآید انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به اقدامات در دست انجام در این رابطه اضافه کرد: ما این آمادگی را داریم که از طریق بسیج سازندگی در لایروبی رودخانه ها و محکم‌ سازی و مقاوم سازی سدها وارد شویم این در حالی است که هر بار ما برای کمک به مردم وارد شدیم مردم هم امکانات و شان را برای سریعتر انجام شدن کار پایه کار آوردند.

آرمان در ادامه به کمک های مسولان استان و شهرستان و هلال احمر اشاره کرد و از صبر و حوصله مردم روستاهای آسیب دیده و پیگیری مسئولانی که در این رابطه کمک کردند تقدیر و تشکر کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه