فرمانده سپاه صومعه سرا:

حماسه ۹دی  بصیرت و ولایت مداری را به دنیا نشان داد

فرمانده سپاه صومعه سرا گفت: حماسه ۸دی در گیلان و ۹دی در کشور جلوه ای از  بصیرت و ولایت مداری بود که به دنیا ثابت کرد ابر قدرت های ظاهری نمی توانند وحدت بین  ملت و آرمان های نظام و انقلاب را  نشانه بگیرند .

حماسه ۹دی  بصیرت و ولایت مداری را به دنیا نشان داد

به گزارش ۸دی، سرهنگ جهانبخش آرمان در مراسم گرامی داشت حماسه ۹دی در گوراب زرمیخ اظهار کرد: رهبری هوشمندانه و ولایت مداری دو مولفه قدرت درون ساز ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه شهرستان صومعه سرا گفت: حماسه هشت دی در گیلان و ۹دی در کشور جلوه ای از  بصیرت و ولایت مداری بود که به دنیا ثابت کرد ابر قدرت های ظاهری نمی توانند وحدت بین  ملت و آرمان های نظام و انقلاب را  نشانه بگیرند .

وی با اشاره به اینکه دشمنان از ماهئیت اسلامی بودن انقلاب در هراسند افزود:دشمنان با اقدامات بزدلانه  همچون ترور دانشمندان و سردار سلیمانی  نمی توانند مانع پیشرفت و توسعه انقلاب و ارزش های آن شوند . سرهنگ جهانبخش آرمان در ادامه با اشاره به اینکه  سردار سلیمانی همه تهدید ها و آسیب های این نظام  را تبدیل به فرصت  کرد افزود: اخلاص بارزترین ویژگی سردار سلیمانی  و شهادت بزرگترین آرزوی رزمندگان ما بوده است زیرا انقلاب ما برگرفته از نظام و مکتب عاشورایی بوده است .

منبع: بسیج

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه