جانشین قرارگاه رسانه‌ای سپاه در جمع مردم رشت:

چالش اساسی نظام سلطه الگوی حکمرانی جمهوری اسلامی است/ سیاست دشمن در بی ثبات سازی راهبردی 

جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب و اقتصاد مقاومتی عامل قدرت افزا است گفت: دشمن از طریق راهبرد جامع فشار، بی ثبات سازی حول مسائل لاینحل، عملیات روانی و مدیریت افکار عمومی و نبرد در فضای مجازی در پس توقف حرکت مقدس و توفنده ملت است.

چالش اساسی نظام سلطه الگوی حکمرانی جمهوری اسلامی است/ سیاست دشمن در بی ثبات سازی راهبردی 

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار “عبدالله ضیغمی” جانشین فرماندهی‌کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع پاسداشت سالروز هشت دی در میدان شهدای ذهاب رشت اظهار کرد: حماسه حضور مردم گیلان در ۸ دی نماد عزت، استقلال، بصیرت مردمی و تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب را رقم زد و مردم ما بیش از ۴۲ سال بر آرمان های خود ایستادگی کرده است.

جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران در طول این سال ها اصالت خود را از دست نداده و در برابر فشارها ایستادگی کرده است افزود: ۹ دی نقشه جنود شیطان را بر ملا کرد و محبت مردم به اهل بیت باعث شد نعمت وجود ولایت را به ما ارزانی دارد و این نعمت چالش اساسی را برای نظام سلطه ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه نفس و روح امام (ره) در میان ملت ایران جاری است و دشمن علی رغم طراحی ها نتوانسته راه امام را به انحراف بکشاند بیان کرد: ایادی استکبار در داخل در صدد آن هستند با ساخت مستند و روایت های مختلف مسیر انقلاب را به انحراف بکشانند.

سردار ضیغمی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی جنود شیطان هستند که در قالب امپریالیسم حلول یافته است افزود: امپراطوری دروغ بر پایه جنگ روانی، شناختی و ادراکی تلاش می کند بر عقل ها و طرز تفکر مردم به ویژه جوانان اثر بگذارد و ذهن جوانان را از طریق زبان اجتماعی و پژواک گفتمان سازش تصرف کند اما ملت قهرمان در برابر جنگ روانی دشمن در برابر تولید ادبیات سازش مقاومت می کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اندیشمندان غربی اقرار کرده هیچ کدام از سناریوهای آنها در ملت ایران محقق نمی شود مگر آنکه عده ای در داخل با ادبیات سازش برای پیاده کردن سازش ما را یاری کنند گفت: ملت ایران با حضور در صحنه ها این نقشه ها را برملا و خنثی می کند‌.

سردار ضیغمی تاکید کرد: در برابر کسانی که با قلم خود تخم نفرت و ناامیدی ایجاد می کنند می ایستیم و بدانیم راه پیش رو روشن است و باید با ایمان به آن ادامه دهیم‌.

جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه افزود: بیرون کردن تفکر آمریکایی از کشور و منطقه ضروری است زیرا اجازه نمی دهند کشور در مسیر شکوفایی و رفاه پیش برود و تفکر غربگرا نمی‌گذارد استراتژی نظام مشکلات را حل کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران از عاشورای حسین بن علی عبارت‌ها آموخته است خاطرنشان کرد: ملت ایران با تفکر عاشورایی در پی قدرت افزایی است و با بیانیه گام دوم اقتصاد مقاومتی، رویکرد جهادی، دیپلماسی همسایه محور و تحول نسلی که امروز با آن موجه هستیم یعنی نسل نخبه مومن فرصت ایجاد می کند.

بیانیه گام دوم انقلاب عامل قدرت افزا است

سردار ضیغمی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب عامل قدرت افزا است تا به پشتوانه دستاوردهای گام اول جهش راهبردی به سمت گام دوم داشته باشیم گفت: اقتصاد مقاومتی میخواهد کشور را به رفاه برساند و یکی از استراتژییست های اقتصادی غربی نیز اقرار کرده که تنها راه تزریق رفاه به جامعه، اقتصاد مقاومتی است که باید جلوی آن گرفته شود.

جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه ادامه داد: اقتصاد مقاومتی نسخه اساسی دشمن که بیش از سه دهه اقتصاد کشور را بلاتکلیف کرده به لرزه انداخته و کشور در حال قدرت افزایی است.

وی عنوان کرد: مادامی که ملت روی قله عزت ایستاده و احساس می کند می تواند جلوی جنود شیطان بایستد، تمام استراتژی های دشمن شکست می خورد. ملت ایران ابرقدرتی غرب را به چالش می کشد لذا نقشه های مختلفی برای ما طراحی می کنند.

سردار ضیغمی با بیان اینکه کشور توانمندی و قدرت بقا دارد تا در آن واحد در جبهه های مختلف با دشمن مقابله کند افزود: آنها قدرت بقای جمهوری اسلامی را فهم نمی کنند لذا باید مراقب باشیم؛ این فتنه ها برای آن است که ما را از قله افتخار به زیر بکشاند و در این صورت قدرت دید و تیر ما را کاهش و ضربات کاری خود را بر ما وارد می کنند‌.

سیاست دشمن در بی ثبات سازی راهبردی حول مسائل لاینحل

وی با بیان اینکه دشمن از طریق راهبرد جامع فشار، بی ثبات سازی حول مسائل لاینحل، عملیات روانی و مدیریت افکار عمومی و نبرد در فضای مجازی در پس توقف حرکت مقدس و توفنده ملت است بیان کرد: یکی از راهبردهای اساسی آمریکایی ها علیه ملت ایران راهبرد جامع فشار است و یک فشار خرد کننده مادون جنگ به ملت وارد می کنند و از طریق پیوند بین زخم های کوچک یا ایجاد زخم های کوچک و ساخت نظام مسائل متعدد از طریق جریان نفوذ القا کنند نظام قادر به حل مسائل نیست.

سردار ضیغمی ادامه داد: دشمن با خلق تهدید ملت را مقابل نظام قرار می دهد زیرا می‌داند ساخت تمدن اسلامی بر دوش این ملت است لذا احساس بن بست را در جامعه ایجاد می کند.

جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه ادامه داد: یکی از چالش های نظام سلطه این است که ایران با حکمرانی علوی و نبوی و ولایت در میدان ایستاده و الگوی لیبرال دموکراسی غرب را به چالش کشیده است.

وی با بیان اینکه با اشاره به سه ساحت ملت ایران که مورد هدف دشمنان است گفت: در فتنه ۷۸، ۸۸ قیام ملت نقشه ها را به هم ریخت و ساحت مردم سالاری را مورد آماج قرار دادند و امروز فتنه گران سال ۸۸ با شکست در مقابل حضور آگاهانه ملت، با تمام ظرفیت نفوذ، اطلاعات کشور را در اختیار دشمن گذاشتند و تحریم ها را به سمت اقتصاد هدایت کردند و بیش از ۱۰ سال است که ملت ایران به دلیل خیانت لیدرهای سال ۸۸ تحت فشار معیشتی قرار دارند.

جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه با بیان اینکه دشمن دریافته ساحت نمادین و ارزشی ملت را مورد هدف قرار دهد افزود: عامل اصلی ایستادگی ملت ایران ایمان و اراده الهی است لذا مسئله حجاب که نتیجه استراتژی و اتاق فکر نظام سلطه است را بحرانی می کنند تا جلوی ملت را بگیرند اما این مسیر نورانی مادامی که در حرکت به سوی افق ها است راه به جایی نمی برند.

وی با بیان اینکه دشمنان با تولید فیلم عنکبوت مقدس تصویری از ما ساختند و ماشین تقابل با ملت ایران را به راه انداختند و با کار روانی زمینه ها را مهیا کرد تا صحنه امروز در خیابان ها خلق شود افزود: دشمن امروز تمان جنود شیطانی خود را در برابر جنود الهی صف آرایی کرده و با جنگ ترکیبی همه ظرفیت ها را به میدان آورده است تا سیاست بی ثبات سازی را پیاده کند.

سردار ضیغمی با بیان اینکه اگر بصیرت نداشته باشیم در تله دشمن می افتیم تصریح کرد: اقدام به موقع و شجاعانه از دیگر عوامل موفقیت در برابر نظام سلطه است و استقامت و پایداری برای رسیدن به وعده های الهی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه نیازهای حقیقی جامعه و مردم به درستی درک شود بیان کرد: باید تمام کارآمدی خود را معطوف به حوزه اقتصاد و امنیت و کاهش فاصله طبقاتی و مبارزه با فساد و تبعیض کنیم و فرصت دهیم تا تفکر انقلابی روال را به درستی پیش ببرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه