افتتاح ۲ ساختمان حوزه مقاومت بسیج و یک سالن ورزشی در خمام + تصاویر

طی مراسمی ساختمان حوزه مقاومت بسیج شهری، سالن ورزشی “سردار شهید حاج قاسم سلیمانی”، ساختمان حوزه مقاومت بسیج چوکام و مسکن محرومین در میان‌محله شیجان خمام با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان افتتاح شد.

افتتاح ۲ ساختمان حوزه مقاومت بسیج و یک سالن ورزشی در خمام + تصاویر

به گزارش ۸دی، ساختمان حوزه مقاومت بسیج شهری، سالن ورزشی “سردار شهید حاج قاسم سلیمانی”، ساختمان حوزه مقاومت بسیج چوکام و مسکن محرومین در میان‌محله شیجان خمام افتتاح شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ولادت “امام حسن مجتبی(ع)” از تهیه و توزیع یک‌هزارو ۳۰۰ بسته معیشتی برای اقشار کم‌بضاعت در ماه رمضان خبر داد و گفت: این‌امیدواری وجود دارد تا تعداد بسته‌ها تا پایان این‌ماه مبارک به ۲۰۰۰ عدد برسد.

وی به آماده‌سازی ۵ سری جهیزیه برای تحویل به نوعروسان اشاره و اظهار کرد: طرح تجهیز ۱۳۲ پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان خمام با هدف احیای پایگاه‌ها در دستور کار قرار داشته تا بتوانند بیش‌ازپیش به اسلام، نظام، انقلاب و مردم خدمت کنند.

“سردار محمد عبدالله‌پور” در ادامه افزود: برای احداث حوزه مقاومت شهری و سالن ورزشی آن مجموعاً ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده و ۵ سری جهیزیه به ارزش ۷۱ میلیون تومان و یک‌هزارو ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۸۹ میلیون تومان بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه