۲۴۴گوشی وتبلت به دانش آموزان صومعه سرایی اهدا شد

فرماندار صومعه سرا گفت: با تلاش خیران و مسوولان ادارات در قالب طرح هدایت ۲۴۴ گوشی و تبلت به ارزش تقریبی ۸ میلیارد ریال به دانش آموزان شهرستان اهدا شده است.

۲۴۴گوشی وتبلت به دانش آموزان صومعه سرایی اهدا شد

به گزارش ۸دی،سید جلال سید محمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ویروس کرونا شرایط امروز را با گذشته متفاوت کرده است اظهار داشت: با تلاش معلمان امر آموزش در بستر برنامه شاد و بنا به وضعیت کرونایی به خوبی ادامه پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه بی تفاوتی به شرایط کرونایی همه آحاد جامعه رادر گیر می کند افزود: سلامت جسمی و جامعه باید اولویت همگان باشد تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.
وی در ادامه افزود: تجلیل از معلمان به مناسبت گرامی داشت مقام معلم در اردیبهشت باید بر اساس شرایط کرونایی و وضعیت منطقه تصمیم گیری و برگزار شود.
فرماندار صومعه سرا خواستار در اولویت قرار دادن پرداخت هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان مناطق محروم شد و تاکید کرد: باید برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان مناطق محروم این شهرستان و تامین هزینه ایاب و ذهاب و غیره اقدامات اساسی از سوی مسوولان استانی صورت گیرد.
رییس آموزش و پرورش صومعه سرا در این جلسه از ثبت نام ۱ هزار و ۵۱۳ دانش آموز در کنکور سراسری خبر داد و افزود:
این تعداد تاکنون برای کنکور سراسری ثبت نام کرده اند که با اعلام ثبت نام جدید این آمار افزایش پیدا خواهد کرد.
حسین بالو با اشاره به اینکه برگزاری امتحانات پایه دوازدهم حضوری خواهد بود اظهار داشت: نزدیک به ۱ هزار دانش آموز صومعه سرایی در امتحانات نهایی در مقطع متوسطه شرکت خواهند کرد که باید اقدامات و تمهیدات لازم با توجه به شرایط کرونایی انجام شود.
بالو با اشاره به اینکه با کمک خیرین ۱۵۵ بسته معیشتی به دانش آموزان بی بضاعت اهدا شده است افزود: با کمک خیران ۱۴۴ و از طریق کمک ادارات ۱۰۰ تبلت و گوشی به دانش آموزان اهدا شده است .
وی در ادامه افزود: ۹۵درصد از ۸۱ مصوبه جلسه شورای آموزش و پرورش در سال گذشته اجرا شده است.
مدیر آموزش وپرورش صومعه سرا در ادامه افزود: از ۱۰۰ اثر ارسالی در پرسش مهر امسال در مرحله استانی ۴۱ اثر از این شهرستان برگزیده شده است.
شهرستان صومعه سرا با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

هم اکنون حدود ۱۵ هزار دانش آموز در۱۵۷ مدرسه در مقاطع مختلف صومعه سرا تحصیل می کنند و ۴۲۰۰ دانش آموز در ۶۱ مدرسه منطقه تولمات مشغول به تحصیل هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه