۵ تیم امدادی و غواصی هلال احمر در پی یافتن مرد ۶۰ ساله فومنی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به ناپدید شدن مردی ۶۰ ساله در شهرستان فومن گفت: پنج تیم امدادی و تیم غواصی جمعیت هلال احمرتلاش می‌کنند تا بتوانند این فرد را که در روستای شکال گوراب بخش سردار جنگل شهرستان فومن ناپدید شده پیدا کنند.

۵ تیم امدادی و غواصی هلال احمر در پی یافتن مرد  ۶۰ ساله فومنی

به گزارش ۸دی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، ظهر امروز با اشاره به ناپدید شدن فردی ۶۰ ساله در شهرستان فومن گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر گیلان تلاش می‌کنند تا بتوانند این فرد را که در روستای شکال گوراب بخش سردار جنگل شهرستان فومن ناپدید شده پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: اطلاع رسانی حادثه مذکور توسط تماس مردمی با سامانه ۱۱۲ انجام شد و تیم‌های امدادی از ساعت ۱۶:۴۵ روز گذشته در محل حضور یافتند. دو تیم امدادی از روز گذشته به منطقه اعزام و در جستجو برای یافتن این فرد هستند.

“سیاوش غلامی” با بیان اینکه از صبح امروز پنج تیم امدادی و تیم غواصی جمعیت هلال احمر به همراه خودروهای کمک دار، ست نجات و یک قایق به منطقه مذکور جهت عملیات جستجو و نجات به منطقه مذکور اعزام شدند، تصریح کرد: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر تا پایان عملیات جستجو و پیدا کردن فرد گم شده در منطقه حضور خواهند داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه