سرپرست شرکت آب و فاضلاب گیلان خبر داد:

طرح آبرسانی به ۴ روستای گیلان

سرپرست شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: طرح آبرسانی به چهار روستای شهرستان فومن که جز پروژه‌های مهم شرکت آب و فاضلاب استان است ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس برنامه‌ریزی تا پایان دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

طرح آبرسانی به ۴ روستای گیلان

به گزارش هشت‌دی علیرضا غیاثی روز دوشنبه با اعلام این خبر، اظهار کرد: طرح آبرسانی به روستای گوراب‌پس فتحعلی محله، کوره‌خرم و شالتوک جزو پروژه‌های مهم شرکت آب و فاضلاب استان گیلان است که عملیات اجرایی آن از ۲ سال گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه سه هزار و ۵۰۰ نفر به مشترکین شهرستان فومن افزوده خواهد شد، اضافه کرد: در زمان حاضر به‌غیراز طرح آبرسانی به چهار روستای یاد شده، ۱۰ پروژه فعال دیگر با اعتباری بالغ بر ۷۶۶ میلیارد ریال در حال اجرا است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب گیلان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها شامل تکمیل آبرسانی به هفت روستا، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و تأسیسات آبرسانی، تکمیل مخزن ۱۰ هزارمترمکعبی خلیل سرا، تکمیل خط انتقال روستاهای متصل به این مخزن ذخیره آب شرب و تعویض خط انتقال سایت سرداران شهید در روستای سپیران به طول ۳ هزار و ۲۰۰ متر در سطح روستاهای شهرستان فومن است.

وی اظهار کرد: همچنین پروژه تکمیل آبرسانی به مسکن مهر و تکمیل خط انتقال مخزن خلیل‌سرا به شهر فومن از پروژه‌های آبرسانی در حوزه شهری این شهرستان در حال انجام است.

 افزون بر ۳۵ هزار و ۳۶۰ مشترک شهری و روستایی شهرستان فومن تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه