احتکار برنج در “فومن”

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۶ تن برنج احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهرستان فومن خبر داد.

احتکار برنج در “فومن”

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با اخلالگران نظام مالی و محتکران به صورت مستمر ادامه دارد، اظهار کرد: احتکار کالا، اثرات منفی بر امنیت اقتصادی جامعه دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به دنبال دریافت خبری مبنی بر احتکار برنج داخل یک انبار در شهرستان فومن، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع به همراه کارشناس اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند.

سردار “عزیزاله ملکی” از کشف ۶ تن برنج احتکاری در بازرسی از این مکان خبر داد و بیان داشت: در این رابطه متهم ۵۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت. برنج‌ها به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد و کارشناسان ارزش آن را یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد و از مردم خواست هرگونه اطلاعات در خصوص فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه