نجات ۴ جوان گمشده اصفهانی در ارتفاعات گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از پیدا شدن پیرمرد ۸۱ ساله در پیرکوه دیلمان و نجات ۴ جوان گمشده اهل اصفهان در ارتفاعات قلعه رودخان فومن خبر داد و گفت: این حادثه هیچ مصدومی نداشت و تمامی افراد در سلامت کامل هستند.

نجات ۴ جوان گمشده اصفهانی در ارتفاعات گیلان

به گزارش ۸دی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به پیدا کردن پیرمرد ۸۱ ساله و نجات چهار جوان گمشده در ارتفاعات دیلمان و قلعه رودخان فومن توسط امدادگران هلال احمر اظهار کرد: پس از دریافت گزارش این دو حادثه تیم‌ها به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه گم شدن پیرمردی ۸۱ ساله اهل سیاهکل بود، افزود: پس از ارزیابی محل و اعزام تیم آنست، عملیات جستجو و نجات توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر آغاز و فرد گمشده پس از پیدا شدن به مکان امن منتقل شد.

سیاوش غلامی با اشاره به نجات ۴ جوان گمشده در ارتفاعات قلعه رودخانه فومن بیان کرد: با دریافت گزارش مردمی، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر بلافاصله در محل حضور یافتند. امدادگران پایگاه کوهستان قلعه رودخان پس از اعزام به منطقه در کمتر از ۲۴ ساعت عملیات جستجو توانستند افراد گم شده را پیدا و به مسیر اصلی بازگردانند. این حادثه هیچ مصدومی نداشت و تمامی افراد در سلامت کامل هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه