فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد:

کشف ۱۷ فقره سرقت در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان ۹ سارق دستگیر و ۱۷ فقره سرقت کشف شد.

کشف ۱۷ فقره سرقت در لنگرود

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حمیدرضا سرخوش‌پور” با بیان اینکه اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد اظهار داشت: به منظور مقابله با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح‌های مختلف انتظامی اجرا می‌شود.
وی در ادامه گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با سرقت، برخورد با معتادان متجاهر و هنجارشکنان به مدت ۳ روز در شهرستان لنگرود اجرا شد.
فرمانده انتظامی لنگرود افزود: در اجرای این طرح، ۱۵ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل و ۶ خرده فروش موادمخدر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی از دستگیری ۹ سارق در این طرح خبر داد و اذعان داشت: ۱۷ فقره پرونده سرقت نیز کشف شد.
سرهنگ سرخوش‌پور تصریح کرد: برابر هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۱۸ دستگاه خودرو متخلف به علت نداشتن مدارک، آلودگی صوتی و هنجارشکنی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.
وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و یا برخورد با هرگونه جرمی و ناهنجاری‌های اجتماعی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه